haakka Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 du slår ikke denne da....huff sjekk sourcen. <meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 4.0"> noen trenger en leksjon i html og css ikke minst:P Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 haakka: Den siden der er jo blant de beste i denne tråden, så jo, den sida der kan jeg «slå» Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) www.t-room.no Bare jeg som får en grønn innholdsløs side? EDIT: Der kom den! Svært så lang tid det tok å loade den da.. Anyhoo, brukervennlighet er nok et fremmedord for den som laget den siden. Jeg forstår ikke bæret av hva siden går ut på Endret 5. november 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Samfunnet prøver å skru deg. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Samfunnet prøver å skru deg. Ekkel denne også da: +o( Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Her vil dere finne masse underholdning og linker til andre gode sider. «OK». Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Samfunnet prøver å skru deg. Ekkel denne også da: +o( Haha... Det svarte i den grafikk tingen der var ikke svart Lite lys på skjermen sin de.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 www.t-room.no Likte den egentlig, jeg.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Det er jo egentlig ikke noe galt med t-room.no, men den kunne klart vært bedre. Irriterende at teksten er lagret som bilde, og teskten på høyre side er så godt som uleselig. Egentlig er jeg fan av denne typen sider, vet ikke hva som gjør det, det er bare sånt jeg liker. Enten stilrent og smooth, eller grunge til de grader. Sånt som faller i smak hos meg. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Jeg brukte hvertfall noen minutter før jeg forsto hva t-room var for noe Endret 6. november 2004 av fjartan Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Fin side ( Prøv å åpne den i IE ) Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Fin side ( Prøv å åpne den i IE ) *HYYL* For et fargespekter, kommer ikke til å se klart på mange dager jeg nå Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Fin side ( Prøv å åpne den i IE ) Sykt... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Fin side ( Prøv å åpne den i IE ) Trur nok han som laga den har peiling på ka han driver med. Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 http://www.fjelg.tk Hadde nesten glemt denne. Blackmetal-band?, yeah right! Nope... det de nok ikke.. mer sånn bygda kvasi folkefjortis metal Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Fin side ( Prøv å åpne den i IE ) FireFox kræsja når jeg åpnet siden *sint* Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 FireFox kræsja når jeg åpnet siden *sint* Hvilken versjon kjører du da? Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 @Mr.Berg: FF1.0PR Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Klikka ikke her. Uansett, nok OT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg