Gå til innhold

Forferdelige sider


Anbefalte innlegg

OMG INGEN SKRIV SVAR!! Sjekk antall svar i denne tråden så skjønner dere hva jeg mener :devil:  :w00t:

hmm... Sjekk denne da! Screenshot av Desktop

 

EDIT:

Fant ut at det var færre på den tråden. hehe *flaut*

Det tyder vel på at det er mange stygge sider på webben da...

Men noen stygge må det jo være, hørte på radioen for litt siden at det i gjennomsnitt var 25 sider per person i hele verden... :wow:

Endret av stian123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Åpenbare grunner er horrible farger, horribel kode, horribel typografi og layout, horrible animerte gifs, for å nevne noen horrible ting.  :cool:

Ikke noe personlig, men jeg har Typografi som fag på skolen, og det er rimelig mye mer enn folk her inne kan.. Klart vi klarer jo å se ting som ser stygt ut, men det blir en liten del av hele greia lissom.. Alle disse detaljene som formgivere og typografer osv kan.. Faktisk litt intressant å lære om..:)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Begynner dere ikke å gå lei av å se på dårlige sider, hva er vitsen? er det ikke mer inspirasjon å hente fra fine sider, i stedet for å ha en tråd med 35sider om stygge websider... Mange av sidene som er postet her er bunn og grunn noe av det styggeste jeg har sett på webben, men er det nødvendig med 35++ sider med stygge internettsider, jeg tror de fleste har skjønt hvordan en side ikke skal se ut.

Lenke til kommentar
Begynner dere ikke å gå lei av å se på dårlige sider, hva er vitsen? er det ikke mer inspirasjon å hente fra fine sider, i stedet for å ha en tråd med 35sider om stygge websider... Mange av sidene som er postet her er bunn og grunn noe av det styggeste jeg har sett på webben, men er det nødvendig med 35++ sider med stygge internettsider, jeg tror de fleste har skjønt hvordan en side ikke skal se ut.

Vi trenger noe å le av. :tease:

Lenke til kommentar
Begynner dere ikke å gå lei av å se på dårlige sider, hva er vitsen? er det ikke mer inspirasjon å hente fra fine sider, i stedet for å ha en tråd med 35sider om stygge websider... Mange av sidene som er postet her er  bunn og grunn noe av det styggeste jeg har sett på webben, men er det nødvendig med 35++ sider med stygge internettsider, jeg tror de fleste har skjønt hvordan en side ikke skal se ut.

 

syns det er tidig..

om du er lei, så bare la være å opne denne tråden..

du kan jo starte en for de aller fineste sidene også..

hadde sikkert vært kult..

Endret av toss
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...