knut-eirik Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 http://www.freewebs.com/ssjr/ <--- den siden er skikkelig ille, synes nå iallfall jeg Ikke verst den siden da. Skjønner ikke at den siden er ille. Hva er galt med den da? Konkurerende klan? Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Ikke verst den siden da. Skjønner ikke at den siden er ille. Hva er galt med den da? Konkurerende klan? Nei synes den var helt grei jeg og. Typisk hobbyside om man kan bruke det ordet. Men, min favoritt til nå må være Arngren, jeg lo godt og lenge når jeg åpnet den linken i går kveld. Fantatisk side. Gjør vel ikke noe å nevne linken en gang til for evt. nye seere... http://www.arngren.net/ Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Nei, ikke arngren :sceard: den siden er et mareritt grunnet: ja hva skal man si der egentlig utenom å konkludere med at det er et eneste kaos. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Kode i arngren: <meta name="generator" content="Created Using Yahoo! PageBuilder 2.61.84"> Lenke til kommentar
andesh Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 http://www.freewebs.com/ssjr/ <--- den siden er skikkelig ille, synes nå iallfall jeg Ehm.. Trur faktisk den siden er en template, jentelaget på øya har akkurat helt likens side bare den er blå. Og uten den forferdelige musikken, argh! Kan vel ikke kalle siden noe pen, spesielt hvis den er et template.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Ehm.. Trur faktisk den siden er en template, jentelaget på øya har akkurat helt likens side bare den er blå. Og uten den forferdelige musikken, argh! Kan vel ikke kalle siden noe pen, spesielt hvis den er et template.. Det er en template, ja. Og nettopp derfor var den siden elendig, for man kan gjøre så mye mer utav det på freewebs. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 ARGH! Får øyediaré av siden, jo! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Usj! Sweet mother of lord, that was kinky, dude. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Usj! Tør ikke å være lenge på den siden i frykt for at skjermen skal sprenge eller no... Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Ta på lyden! Han er 11år... Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Den er jo bare en "fil server" da Endret 7. juli 2004 av mad2003 Lenke til kommentar
RipZ- Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Ta på lyden! Den var suveren! Sjekk videoen hvor han springer rundt og leker med fyrstikker da! Lenke til kommentar
jrz Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 jeg føler jeg har funnet en god kandidat. Uberlan sine websider Jeg finner ikke ord. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Va'kje så vakker at det gjorde noe nei - men den var i hvertfall valid HTML 4.01! Det er ikke verst! Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 jeg føler jeg har funnet en god kandidat. Uberlan sine websider Jeg finner ikke ord. Hehe! Så en plakat om dette lan'et på Nørve skole tror jeg det var :!: Likte ene compo'en da though : Lan Idol Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 jeg føler jeg har funnet en god kandidat. Uberlan sine websider Jeg finner ikke ord. Siden var ikke ille, men rettskrivinga da.... Unskyld=sry Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg skal på uberlan Jeg tror lanet kommer til å bli ganske ok visst de som er Admins på lanet klarer å virke litt mer seriøse... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg