Carl M Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Ikke rakk ned på Maddox!Dessuten er siden hans utrolig populær. Hvorfor ikke? -At siden hans er populær viser bare at det er utrolig mange dumme folk i verden (fra mitt synspunkt da). Kristendommen behøver ikke å være så kjempe bra bare fordi den har over en milliard tilhengere Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Nye hw.no-skin'et her på forumet er temmelig nasty: Bilde for de som bruker et annet skin Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Dette var jo helt ræv! EDIT: bugger i IE, og menyen i topp kommer på to linjer i 1024*768! Endret 2. juni 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Nye hw.no-skin'et her på forumet er temmelig nasty:Bilde for de som bruker et annet skin Passer definitivt til beskrivelsen FORFERDELIG! Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Ja... Har nå gått over til gamer.no skin-et, og har et lite håp om at det forblir reklameløst, men det håpet kan jeg sikkert bare gi opp med en gang.. hw.no-skin-et var ihvertfall HELT forferdelig.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Nye hw.no-skin'et her på forumet er temmelig nasty:Bilde for de som bruker et annet skin Den reklametingen som har invandert hw.no og ok.no (sikkert flere) forumene er dødens. Kunne sikker vært mulig å forminske den litt... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 I tilegg er det svart linkfarge i FF, mens den er blå i IE... Er ikke lett å skille linker fra innhold når det er samme farge... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 amotor-skinnet ser ut til å ha sluppet unna. Lenke til kommentar
oaeide Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hva synst dere om denne siden? Stygg side Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Ja... Har nå gått over til gamer.no skin-et, og har et lite håp om at det forblir reklameløst, men det håpet kan jeg sikkert bare gi opp med en gang..hw.no-skin-et var ihvertfall HELT forferdelig.. Hva er det som er så ille med litt reklame på hw.no? Personlig så bryr jeg meg ikke om det da det bare er å overse det hvis man ikke liker det Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Personlig så bryr jeg meg ikke om det da det bare er å overse det hvis man ikke liker det Da er det vel liten vits i å ha denne 30 sider lange tråden da? Om en bare skulle overse det en ikke likte...? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 http://www.paperrad.org/ AU! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 http://www.paperrad.org/ AU! My eyes! Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hvordan klarer dere å lete opp slike sider? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Jeg tør ikke gå inn på denne en gang til! EDIT: Denne posten ble skrevet etter sterkt ønske fra SirIce. Endret 9. juni 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Omg! "Our sponsor-->" tingen tok kaka.. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 haha sjekk de der "exiting features'ene de har litt nede på den siden.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Denne overgår vel det meste og har vært oppe flere ganger før. At det er en seriøs nettbutikk som reklamerer landet rundt gjør det enda verre. EDIT: *få vondt i hodet* HE He den er det mest tragiske jeg har sett, første gangen jeg var inne på den ble jeg sittende å måpe . Siden avgjorde at det ble uintresangt å bla vidre der Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 http://www.paperrad.org/ AU! Kun for lynbesøk Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) http://www.paperrad.org/ AU! Ohhh. Auuu... Jeg datt av stolen min jeg... Endret 10. juni 2004 av oleeid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg