marcen Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Hvordan i all verden havna denne under "slik skal det ikke gjøres? Den var jo ganske stilig og slikt jeg vil se mer av! De bruker MAC! Endret 24. mai 2004 av marcen Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) og så? skulle gjerne brukt MAC jeg.. (for oss grafikere er mac et godt verktøy, etter min mening... ) men har for øyeblikket dårlig råd, så får nok ikke kjøpt meg en... Endret 24. mai 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
marcen Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 http://www.arngren.netHar sikkert blitt nevnt tidligere men... for sikkerhetsskyld. Tokk denne fra kildekoden: <meta name="generator" content="Created Using Yahoo! PageBuilder 2.61.83"> Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Har noen nevnt denne... han sier at han har lagt den stygg i protest mot sidene uten meningsfullt innhold som fokuserer for mye på webdesignet. - Men jeg skal si jeg ler godt av en del av de usannsynlig idiotiske meningene og påstandene hans.(Meningsfyllt innhold? ) The best page in the universe This page is about me and why everything I like is great. If you disagree with anything you find on this page, you are wrong. Endret 26. mai 2004 av So Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Greit nok at designet ikke var state-of-the-art, men innholdet var jo rett og slett dritmorsomt. Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Seriøst! "greit nok" at arngren har crappy design MEN: når man ikke engang klarer å holde orden på hvordan teksten flyter i det hele tatt, da blir det ALT for ille! (bilde nedskalert fra 1600x1200) Lenke til kommentar
XaroN_ Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 hva med smurfenes ofisielle side. Vil ikke akuratt si at den er den beste siden jeg har sett Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Ikke rakk ned på Maddox! Dessuten er siden hans utrolig populær. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Får jeg legge til noe? å og FESTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mange forveksler «å» og «og», men denne karen har faktisk byttet dem om fullstendig. Godt gjort! ikke bare det.. finn en gramatisk riktig setning på siden hans da vel!! hva med å starte en tråd der man kan henge han ut?? så synd at det ikke er lov her.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 bare kopierte teksten som står på index-sida til han arne og lot rettskrivnings-saken finne feil... her er resultatet.. et norskkurs kan vi vel betale for han? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) bare kopierte teksten som står på index-sida til han arne og lot rettskrivnings-saken finne feil... her er resultatet.. et norskkurs kan vi vel betale for han? Den siden kjører feil content-type.. fikk opp nedlastingsdialog i ff. Endret 31. mai 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Maaange av sidene under http://mediagol.no er vel ikke akkurat... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Overdreven bruk av "flammeeffekt" fra PS Noen som kan lese hva som står eller?? Lenke til kommentar
PT Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg og en kompis ringte til fyren bak www.pannekakehuset.no (www.ndwd.com) for å finne ut hva han tok for å lage en side, og han skulle f**n meg ha 600kr/t (eller var det 300? Er ikke heeelt sikker...) uten moms! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg og en kompis ringte til fyren bak www.pannekakehuset.no (www.ndwd.com) for å finne ut hva han tok for å lage en side, og han skulle f**n meg ha 600kr/t (eller var det 300? Er ikke heeelt sikker...) uten moms! du kødder?? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Min mor bestilte en fyr til å lage en side for en forening hun er leder for, og de betalte han 1000kr/t (med moms, tror jeg). Men den var uansett _vesentlig_ bedre enn pannekakehuset. Tror ikke en tusing er spes. mye. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Min mor bestilte en fyr til å lage en side for en forening hun er leder for, og de betalte han 1000kr/t (med moms, tror jeg). Men den var uansett _vesentlig_ bedre enn pannekakehuset. Tror ikke en tusing er spes. mye. Om en tusing er mye eller ei kommer helt an på hvem du har gitt oppdraget til... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) I ettertid fant jeg ut at siden ikke var så mye å skryte av, men han gav gratis support og hjelp etterpå, pluss innføring i bruk av et program for oppdatering av siden. Tror nok det innerst inne var verdt det. Endret 31. mai 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 I ettertid fant jeg ut at siden ikke var så mye å skryte av, men han gav gratis support og hjelp etterpå, pluss innføring i bruk av et program for oppdatering av siden. Tror nok det innerst inne var verdt det. URL? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg