jorgis Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Navnet var jo nok til å skremme meg vekk: Oshkosh Fire & Police Equipment Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Bare litt kort innpå. Kan ikke en eller annen starte en tråd om gode sider. Prøvde å søke, men fant ikke noe om det. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Ser ingen grunn til at du ikke kan få lov til å starte den tråden... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Nam! hehe, det eneste som mangler er en klokke som følger etter musen.. Jeg begynte å telle antall "lols", men ga opp etter 50.. off, nei, vettuku, tror eg bare henger hos PixelRanger litt... Lenke til kommentar
XaroN_ Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Ante ikke at det fortsatt er så mange forferdelige sider der ute =P Jaja, skulle hatt min første side her, med dreamweavers ferdiglagde flash knapper nedover på rekke og rad. samtidig med pink floyd midi bakgrunns musikk. Lenke til kommentar
XaroN_ Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) hva med denne? nominert til en av norges beste websider og vunnet flere andre "awards" lite trolig. enda en fet side her Endret 23. mai 2004 av XaroN_ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 enda en fet side her MY EYES!!!!oneone Teh horror!! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 hva med denne? Huff og huff! Hvis man trykker på hesteskoen (for å få analyser), så ser man lenger ned på siden at han designer sider for en god pris. Vakkert. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 hva med denne?nominert til en av norges beste websider og vunnet flere andre "awards" lite trolig. Den hesterompe siden der med over 100 000 besøkende Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 hva med denne?nominert til en av norges beste websider og vunnet flere andre "awards" lite trolig. Den hesterompe siden der med over 100 000 besøkende Vel, hvorfor er det så rart? Den oppfyller jo noe av det viktigste for en webside, nemlig oppdatert innhold. Man må ikke glemme at innholdet og brukervennligheten er mye, mye viktigere enn designet for folk flest. Synes heller ikke den var så utrolig stygg, selv om den jo var litt håpløs i oppsettet. Og at personen som har laget den vil selge websider, det må han da få lov til? Hvis man ikke vil kjøpe dem, gjør man det ganske enkelt ikke. Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 http://www.seaaction-nord.no - ryddig, fine farver, og GENIAL target-brug for å komme tilbake til hovedframen igjen Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) http://www.seaaction-nord.no - ryddig, fine farver, og GENIAL target-brug for å komme tilbake til hovedframen igjen Høyreklikk på bildet på fremsiden Endret 24. mai 2004 av Marvil Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 http://www.seaaction-nord.no - ryddig, fine farver, og GENIAL target-brug for å komme tilbake til hovedframen igjen Høyreklikk på bildet på fremsiden Det viser at de ikke har laget den effekten selv en gang Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 eller prøv gjerne linkene i bunn-framen Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 http://www.seaaction-nord.no - ryddig, fine farver, og GENIAL target-brug for å komme tilbake til hovedframen igjen Firefox hengte seg faktisk opp i ca 5 sec når jeg åpna sida Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 hva med denne?nominert til en av norges beste websider og vunnet flere andre "awards" lite trolig. enda en fet side her Den som er nominert til norges beste internett side: trykk på banneret! den siden er jo faen meg styggere! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) til å ha navnet "Norges internett portal" så var den _forferdelig_. Tåpelige script, dårlige menyer, dårlig lesbarhet, rot, kjedelige farger... huff, huff Endret 24. mai 2004 av arve87 Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 hva med denne?nominert til en av norges beste websider og vunnet flere andre "awards" lite trolig. Det er nok en sannhet med modifikasjoner... Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Den namdal.info siden var jo ikke så aller verst. De hadde presset mange lenker inn, men med litt "trening" så skulle det overkommeling å navigere seg rundt. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Den namdal.info siden var jo ikke så aller verst. De hadde presset mange lenker inn, men med litt "trening" så skulle det overkommeling å navigere seg rundt. Tja... Kan nok ikke si meg enig der nei... Uansett, man finner frem på de merkeligste og dårligste sidene, bare man gidder å sette seg litt inn tingene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg