flodhest Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Du skal få lov til å erstatte den med min HalTan Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Dette er vel heller ikkeno kremside: www.cbelektro.no Lenke til kommentar
aog Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) nei.. noe kremside er det ikke.. men jeg slapp å måtte få synet tilbake etter å ha sett på den.. Endret 12. januar 2004 av aog Lenke til kommentar
kefirgut Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Innholdet er vel viktigere enn designet. Men, det er da heller ikke noe serlig når siden er så rotete at innholdet kommer bort Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Det er det jo på http://www.victoriassecret.com/ også, men her har de jo i det minste en veldig god balanse mellom design og innhold Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 TADA! Hey, ikke mobb den feteste siden ever laget av en Ostring!! Hehe.. fatter'n kjenner duden som har laga den siden... Lenke til kommentar
aog Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg skall ikke mobbe... men jeg vil påstå at til og med JEG kunne klart det bedre. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 TADA! Hey, ikke mobb den feteste siden ever laget av en Ostring!! Hehe.. fatter'n kjenner duden som har laga den siden... Watch out! Jeg har (kanskje) fått oppdraget med å designe Osterøy Kommune sine hjemmesider! Da blir det kult å være Ostring! Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Smiley heaven.... kos dere Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Smiley heaven.... kos dere Lenke til kommentar
epsil Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Tenkte vi kunne lage en liste over noen fæle sider : For eksempel denne Selv HTML-en der er morsom: dude velkommen te sidn min eg e <B><i><u>ARNE</b></i>!!!!! Ta også en titt på alt-teksten til «logoen» øverst. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Dette er vel heller ikkeno kremside:www.cbelektro.no Vil ikke kalle det en kremside, men de får jo frem det viktigste... den var en del bedre enn mange andre sider somhar blitt vist her, jeg nevner i fleng: Arne, kim, Osterøy og Arngren... minner meg om det første "designet" jeg lagde da jeg lærte meg html.... EDIT: Jeg så på siden til Arne en gang til og kan bare si én ting : LMAO kommer ikke over hvor dårlig den er! så også på koden... han kunne jo lagd <ul> på hva han likte, men neida, la oss ta <br> etter hvert j***a ord! jaja, noen har det, andre ikke Jeg er kanskje ikke den som bør uttale meg mest om koding, da jeg er ganske blåst når det gjelder det, men jeg kan da litt... Endret 12. januar 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Han der arne var jo dum som ett brød..... For det første skriver han BILDE A MEG PÅ FEST!!! (måtte klippe a kaptein øgleberg ve Sidn a, for han e så støgg!) Han var ikke så smellvakker selv.... Neste var at han skriver på hjemmesida si at han "knuller" andre jenter. Jeg skal vedde 100 kr på at han sa hjemmeside adressa si til dama uten å tenke seg om. Ble bare verre å verre desto mer en leste. Haha DanielP Her er en side.tk Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 At ingen har postet link til Pannekakehuset.no ennå er en skandale. Mer skandale er vel at det ikke har blitt postet link til webdesigneren, Nico Dupuis Webdesign... En skam. Rett og slett en skam! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 html-klubben ^^den er jo ikke så veldig bra....^^ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Vel.. Nå er siden nede, men for dem som har sett den før; Bjørkely Webdesign Fy f*an det må være det styggeste som noen gang er laget. At han vil tjene penger på sine designkunnskaper er skam.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 http://www.home.no/jorgis Min gamle hjemmeside. Laget på 14 og et halvt minutt i notepad på en laptop langt ute i gokk uten noen innføring i hva som er korrekt HTML. Hos w3c får den 96 feil på 14 linjer kode... Lenke til kommentar
Salogel Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Denne overgår vel det meste og har vært oppe flere ganger før. At det er en seriøs nettbutikk som reklamerer landet rundt gjør det enda verre. EDIT: *få vondt i hodet* Å herre! Det frista faktisk å sende en mail til dem, og si at det ikke gikk ann å ha en sånn hjemmeside når man var en seriøs butikk! Men, fant ikke mail-adressa Lenke til kommentar
Swampen Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Er nevnte sider seriøse? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Denne overgår vel det meste og har vært oppe flere ganger før. At det er en seriøs nettbutikk som reklamerer landet rundt gjør det enda verre. EDIT: *få vondt i hodet* Å herre! Det frista faktisk å sende en mail til dem, og si at det ikke gikk ann å ha en sånn hjemmeside når man var en seriøs butikk! Men, fant ikke mail-adressa Hehe, det gjorde jeg en gang, kunne bare ikke takle den fæle siden. Arngren svarte med at han takket for konstruktiv kritikk (wtf? Jeg slang jo bare drit om siden) og han skrøt jo også litt av hva han tjente og greier. Skjønner ikke at han ikke ser hvor fæl siden hans egentlig er.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg