Gå til innhold

Forferdelige sider

Anbefalte innlegg

Jeg fant en ganske dårlig side... som skal være den offisielle siden til bodybuilderen Ronnie Coleman :woot:

Ronnie Coleman

Siden er for dårlig for en av verdens beste Bodybuildere :dontgetit:

Den var da ikke så fæl... Ikke pen, men slettes ikke blandt værstingene.

Var det ikke en tråd av denne typen som ble slengt for noen måneder siden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du "disser" ikke Ronnie Coleman altså. Han er "nesten" perfekt.

8 ganger Mr. Olympia sier litt.

*misunnelig :roll:

Men stor er han..Håper en dag på å iallefall være hallparten av hans størrelse :)

Endret av DanielP
Lenke til kommentar

Enig i at han er fæl. Det er de fleste profesjonelle bodybuildere han hans nivå. Kun skinn, muskler og bein. De har så lite fett på kroppen at det er et medisinsk mirakel at de i det hele tatt klarer å gå på do uten å svime av av underernæring.

Lenke til kommentar

Hehe, tar nok litt feil der.....

Lav fett% ja :)

Underernært NEI.

Ta Coleman f.eks: Han spiser kylling og ris i Store porsjoner opptil 5 ganger til dagen. I tillegg spiser han frokost, grønnsaker, frukt, drikker proteinshake og tar masse mineraler og vitaminer.

Han spiser nok mer en det vi gjør, mye mer...Men spiser rett.

Så du må nok lese litt mer ja ;)

Lenke til kommentar
Du "disser" ikke Ronnie Coleman altså. Han er "nesten" perfekt.

8 ganger Mr. Olympia sier litt.

*misunnelig :roll:

Men stor er han..Håper en dag på å iallefall være hallparten av hans størrelse :)

Med fare for å gå enda mer off-topic:

HAN ER FÆL. Det er IKKE estetisk vakkert på NOEN måte å se ut som man skal til å sprenge når som helst. Han ser rett og slett for j*vlig ut. Den kroppen er ubrukelig i alle sammenhenger utenom å se teit ut. Mannen kan sikkert ikke løpe 1 km uten å besvime av underernæring. Og han kan garantert ikke bruke kroppen til noe fornuftig, som f.eks paddling. Huffameg.

Disse var ganske artige :D

http://www.poquoson.org/pes/ugly.html

http://www.webofcommerce.com/

http://www.theuglymoose.com/ <- denne må jeg bare ha med fordi det er den verste fontbruken jeg har sett på LENGE! Times i microstørrelse OG bold :cry:

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Tror jeg vet nok. Jeg mener når de deffer til konkurranse. Og kom ikke å si at det er sundt å gå med så lav fettprosent.

For all del det er ikke det sunneste, men jeg har venner som er små og spinkle, de er ingenting annet enn kjøtt og ben. VELDIG lav fett% men de klarer seg fint de.

Har mange "venner" som driver med kroppsbygging, og ett par av dem som deffer (min tur kommer snart) De blir jo litt svake av det, men dette er i ett par måneder av året.

Men nå får jeg vell slutte å skrive OT.. Hehe, får heller ta diskusjonen en annen plass ;)

Lenke til kommentar
Tror jeg vet nok. Jeg mener når de deffer til konkurranse. Og kom ikke å si at det er sundt å gå med så lav fettprosent.

For all del det er ikke det sunneste, men jeg har venner som er små og spinkle, de er ingenting annet enn kjøtt og ben. VELDIG lav fett% men de klarer seg fint de.

Har mange "venner" som driver med kroppsbygging, og ett par av dem som deffer (min tur kommer snart) De blir jo litt svake av det, men dette er i ett par måneder av året.

Men nå får jeg vell slutte å skrive OT.. Hehe, får heller ta diskusjonen en annen plass ;)

Ja :)

Men en siste setning:

Man skal ha litt pondus! :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...