yNx Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Jeg fant en ganske dårlig side... som skal være den offisielle siden til bodybuilderen Ronnie Coleman Ronnie Coleman Siden er for dårlig for en av verdens beste Bodybuildere Den var da ikke så fæl... Ikke pen, men slettes ikke blandt værstingene. Var det ikke en tråd av denne typen som ble slengt for noen måneder siden? Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Dette er vel den tråden Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Det som gjør den bodybuilder-siden fæl er den stygge, stygge, STYGGE kroppen til den mannen. Endret 10. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Du "disser" ikke Ronnie Coleman altså. Han er "nesten" perfekt. 8 ganger Mr. Olympia sier litt. *misunnelig Men stor er han..Håper en dag på å iallefall være hallparten av hans størrelse Endret 10. april 2004 av DanielP Lenke til kommentar
yNx Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Enig i at han er fæl. Det er de fleste profesjonelle bodybuildere han hans nivå. Kun skinn, muskler og bein. De har så lite fett på kroppen at det er et medisinsk mirakel at de i det hele tatt klarer å gå på do uten å svime av av underernæring. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Hehe, tar nok litt feil der..... Lav fett% ja Underernært NEI. Ta Coleman f.eks: Han spiser kylling og ris i Store porsjoner opptil 5 ganger til dagen. I tillegg spiser han frokost, grønnsaker, frukt, drikker proteinshake og tar masse mineraler og vitaminer. Han spiser nok mer en det vi gjør, mye mer...Men spiser rett. Så du må nok lese litt mer ja Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Du "disser" ikke Ronnie Coleman altså. Han er "nesten" perfekt.8 ganger Mr. Olympia sier litt. *misunnelig Men stor er han..Håper en dag på å iallefall være hallparten av hans størrelse Med fare for å gå enda mer off-topic: HAN ER FÆL. Det er IKKE estetisk vakkert på NOEN måte å se ut som man skal til å sprenge når som helst. Han ser rett og slett for j*vlig ut. Den kroppen er ubrukelig i alle sammenhenger utenom å se teit ut. Mannen kan sikkert ikke løpe 1 km uten å besvime av underernæring. Og han kan garantert ikke bruke kroppen til noe fornuftig, som f.eks paddling. Huffameg. Disse var ganske artige http://www.poquoson.org/pes/ugly.html http://www.webofcommerce.com/ http://www.theuglymoose.com/ <- denne må jeg bare ha med fordi det er den verste fontbruken jeg har sett på LENGE! Times i microstørrelse OG bold Endret 10. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
yNx Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Tror jeg vet nok. Jeg mener når de deffer til konkurranse. Og kom ikke å si at det er sundt å gå med så lav fettprosent. Endret 10. april 2004 av yNx Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Tror jeg vet nok. Jeg mener når de deffer til konkurranse. Og kom ikke å si at det er sundt å gå med så lav fettprosent. For all del det er ikke det sunneste, men jeg har venner som er små og spinkle, de er ingenting annet enn kjøtt og ben. VELDIG lav fett% men de klarer seg fint de. Har mange "venner" som driver med kroppsbygging, og ett par av dem som deffer (min tur kommer snart) De blir jo litt svake av det, men dette er i ett par måneder av året. Men nå får jeg vell slutte å skrive OT.. Hehe, får heller ta diskusjonen en annen plass Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Nå har jeg lest til side åtte, og nå er jeg så kvalm at jeg ikke orker mer. Lenke til kommentar
yNx Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Tror jeg vet nok. Jeg mener når de deffer til konkurranse. Og kom ikke å si at det er sundt å gå med så lav fettprosent. For all del det er ikke det sunneste, men jeg har venner som er små og spinkle, de er ingenting annet enn kjøtt og ben. VELDIG lav fett% men de klarer seg fint de. Har mange "venner" som driver med kroppsbygging, og ett par av dem som deffer (min tur kommer snart) De blir jo litt svake av det, men dette er i ett par måneder av året. Men nå får jeg vell slutte å skrive OT.. Hehe, får heller ta diskusjonen en annen plass Ja Men en siste setning: Man skal ha litt pondus! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Peppes Pizza ser ut som å ha blitt laget i 1997 AD. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Peppes Pizza ser ut som å ha blitt laget i 1997 AD. OMG! Et såpass stort selskap burde vel strengt tatt ha ei finare side, ikkje? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Peppes Pizza ser ut som å ha blitt laget i 1997 AD. OMG! Et såpass stort selskap burde vel strengt tatt ha ei finare side, ikkje? Enda har du ikke vært inne på bestillingssystemet...den ser helt forferdelig ut! Her snakker vi Netscape Composer eller noe i den duren... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 http://www.theuglymoose.com/ <- denne må jeg bare ha med fordi det er den verste fontbruken jeg har sett på LENGE! OT: Hvordan kommer du over sider som det? Søker du bare på teite ting eller? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Ronnie Coleman http://www.bigroncoleman.com/Media/2000_09LG.jpg Rompa hans så ut som ei rosin. Lenke til kommentar
yNx Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) slettet Endret 23. april 2004 av yNx Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Ronnie Coleman http://www.bigroncoleman.com/Media/2000_09LG.jpg Rompa hans så ut som ei rosin. omg så FORFERDELIG EKKELT! Sånne hardcore kroppsbyggere blir berre s-t-y-g-g-e.. Nok OT Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 han hadde nokk banket samtlige her, selv om han har aldri så lite kroppsfett. og det som er ENDA styggere er hardcore kvinnelige bodybuildere (slutt på OT fra meg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg