Gå til innhold

Forferdelige sider


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pass på hva dere sier om siden hans, karen er visst ganske farlig, hehe...

 

Under "Nyheter" (http://www.sejjad.tk/):

I dag, fredag 13 mars, fikk en av mine bestevenner, John Paulsen bank av en jævla pingle som heter Kjetil Tallaksen, eller no sånt dritt!!! I helvete å sur jeg ble når jeg fikk vite det, en ting skal du vite Kjetil, DU SKAL FAEN MED FÅ SKAMM BANK AV MEG, BARE VENT!!!

 

John var ikke redd, det var tvert imot han andre dritten som ble redd å gikk å satte seg i en bil å stakk av. Jævla pingle!!!

 

          Faen blir bare så jævla forbanna når noen av mine kamerater blir skada eller banka, stiller opp for de uansett hva!!!

 

          Er det noe du trenger,B, så er det bare te å si fra

Endret av schmelck
Lenke til kommentar

Hehe...

Kom over min andre hjemmeside, denne ble laget i 96, og ble

sist oppdatert i 99.. dette var før eg brukte PS til design ja.. Haha..

Drit mæ vel heilt ut nå! haha, flire høyt, så jævli dårlig dette...

 

Home of the KIS

 

En til, mitt første band... side fra 96-97

100%-balje

Se bildan!! hehe...

(deltok faktisk på Under 17, Heia Norge...)

 

Begge laget i Adobe Pagemill

 

:w00t::w00t::w00t::devil:

 

jeps... tenke eg får respekt etter dette...

Endret av kvikks
Lenke til kommentar
att knäka lösenorden på windows!!!!!!!!!!

när du ska starta en data med windows på så komer det näsan altid fram, inte så ofta alldrig att man ska skriva in lösenrodet! då kanske ni inte vet hur man ska jöra men hackerman har 1 hacker knepp. tryck bara på eskape eller ESC som siter längst up till vänster på tangentborden!!!!!! så har ni hackat er in på datorn!!!! ett myket bra första steg til att bli en elit hacker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

HAHA, for en gluping :p

Lenke til kommentar
Denne overgår vel det meste og har vært oppe flere ganger før. At det er en seriøs nettbutikk som reklamerer landet rundt gjør det enda verre.

 

EDIT: *få vondt i hodet*

Hmm... CSS-en er litt ødelagt i opera

*img*

jeg trodde den skulle være sånn..

ser forresten ikke så forskjellig ut i IE

Lenke til kommentar

BlueEagle, takk for screenshoten, hver gang jeg ser den siden så må jeg smile, den er så rå, hahahaha...

 

Fant en ny lekker side nå, http://www.flashua.com

 

EDIT: Vil kåre Fridtjof Arngren til århundres webdesigner, noen som klarer å lage en liknende side, tvilsomt... Den er vel ikke så veldig pen eller oversiktlig, hehe, men ingen kan si at den ikke tar av ihvertfall!

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
Er det bare i mine øyne at sider som det der ser "konstruerte" ut? (Dvs. man lager den bevisst dårlig for at den skal havne i tråder som den her.) :ermm:

Nei, det er ikke bare i dine øyne det ser sånn ut. Men det er nok av lettlurte mennesker der ute (masse innlegg i denne tråden som beviser det).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...