Marvil Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Aaaarghh! En million popups! Og en irriterende animert .gif-bakgrunn! Aah... La ikke merke til pop-ups engang! Haha! LOL @ de som bruker IE! Nåså. Jeg bruker IE, og med Meaya Pop-Up-killer merker jeg ikke døyten (bortsett fra at det blinker litt på oppgavelinja, noe jeg kan bestemme selv). Gidder ikke laste ned noe annet. IE funker fett. Tanken har faktisk slått meg med å laste ned FireFox i helgen ellerno, bare for å teste.. At folk bruker browser med reklame er meg et spm. Ikke pokker om jeg skal ha en browser som har en reklamebanner spladrende rundt på skjermen. Med den angsten folk her har mot reklame på websider, popup osv syns jeg det er rart at de bruker slikt. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Hvorfor skal reklame i browser være ille? Sitter med Opera og merker ikke en ting til reklamen. Edit: Interessert i å lære HTML? Grøss og gru Edit#2: skriveleif Endret 25. mars 2004 av ernie85 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hvorfor skal reklame i browser være ille? Sitter med Opera og meker ikke en ting til reklamen. Fordi jeg liker ikke å ha reklame jeg ikke har bedt om midt i synsfeltet mitt når jeg surfer. Det tar unødvendig plass. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Neste gang jeg er i Bergen skal jeg på Pars.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Interessert i å lære HTML? Åfyfan å den kræsjet IE her... Var griseredd for at visual studio med 500 linjer ukompilert kode skulle ta kvelden *minne meg selv på å lagre før jeg åpner IE neste gang* Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Jaja. Jeg har ihvertfall kjøpt Opera, så jeg har ikke noe reklame, og Opera er jo hundre tusen ganger bedre enn IE, og det vet du jo, Marvil. Alle som lager hjemmesider vet jo dette. Lenke til kommentar
Fat^Cat Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Denne her er beste sida ever.. Endret 25. mars 2004 av Fat^Cat Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) hahaha!!! #hamar gutta jo.. (og ottestad da... ) hmmm... 60% av folka der er jo venner av meg jo... Endret 25. mars 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Fat^Cat Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Da har du sikkert sett dem sånn fra før.. Vi har ganske dyktige fotografer som snapper opp de merkeligste ting.. Lenke til kommentar
armatua Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Leste i VG om en nyoppstartet nettsted som heter ConservativePunk.com - Lite pen side må jeg si... Legg merke til bakgrunnen + teksten som fortsetter under det som ser ut til å være en footer... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Leste i VG om en nyoppstartet nettsted som heter ConservativePunk.com - Lite pen side må jeg si... Legg merke til bakgrunnen + teksten som fortsetter under det som ser ut til å være en footer... Var ikke spesielt stygg. Ang. tekst som fortsetter under "footer": Continued Below... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Leste i VG om en nyoppstartet nettsted som heter ConservativePunk.com - Lite pen side må jeg si... Legg merke til bakgrunnen + teksten som fortsetter under det som ser ut til å være en footer... Ikke så stygg, men elendig innhold Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Leste i VG om en nyoppstartet nettsted som heter ConservativePunk.com - Lite pen side må jeg si... Legg merke til bakgrunnen + teksten som fortsetter under det som ser ut til å være en footer... Ikke så stygg, men elendig innhold Var iallefall ikkje særlig pen... Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Noen som er klar for litt morgen kvalme? ugh Noe av det verste jeg har sett på nettet. Lenke til kommentar
armatua Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Noen som er klar for litt morgen kvalme?ugh Noe av det verste jeg har sett på nettet. Linken er dødere enn myggen jeg klasket i fjor sommer.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Noen som er klar for litt morgen kvalme?ugh Noe av det verste jeg har sett på nettet. Linken er dødere enn myggen jeg klasket i fjor sommer.. Funker for meg. Animert gif-fyrverkeri og endlesslove.mid... Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Noen som er klar for litt morgen kvalme?ugh Noe av det verste jeg har sett på nettet. Linken er dødere enn myggen jeg klasket i fjor sommer.. Det du ikke vet om den myggen er at det er den første myggen som mottok munn til munn og hjerte kompresjon av en annen mygg. Så det så! Ja... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Usj...bare MÅ nevne denne. Ikke av de styggeste, men allikevel. Take a look: http://www.easyg.com/ Og hvis du trodde forsiden var ille, ta en titt på en av de andre sidene. For et fargevalg... Ps: det er lyd på siden også. Endret 31. mars 2004 av ernie85 Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Ikke av de styggeste, men allikevel. Jo! Æsj! Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Fy f* jeg hater bakgrunnsmusikk på websider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg