PT Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Det finne nok verre, men itpro.no sitt nye design fortjener en plass her: Endret 2. mars 2004 av PT Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Jeg liker det designet, jeg... Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Jeg liker det designet, jeg... Du er en gal, gal mann! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Hva annet forventer du av Toolshed?? hvis du ikke har fått med deg at han er en "gal, gal mann!", så lurer jeg på om du egentlig har fulgt med så mye her som man skulle tro Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) *ooops* Endret 3. mars 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Det finne nok verre, men itpro.no sitt nye design fortjener en plass her: Hva er så fælt med det da? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Syntes ikke det var så ille jeg Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Hva feiler det folket? Tydlig at det designet oppfattes meget forskjellig... *hate* Lenke til kommentar
Lystig Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Kan ikke si jeg synes itpro sitt design er sygt jeg eller.... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Hva feiler det folket? Tydlig at det designet oppfattes meget forskjellig... *hate* stygt! Det gamle, kvite, enkle designet var ørtitotusen ganger finare. No er der berre masse upassande farger i lag på en plass.. Lenke til kommentar
NuB Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Ikke spesielt fint, nei. Rotete, overlesset. Ikonene burde vært fjernet, de sier ingenting uten hjelp av skriften som står ved siden av, et typisk tegn på at de er overflødige. Teller tre menyer på øverste del av siden, noe som blir i meste laget når hver av de er så tettpakket (går over flere linjer osv). Når det er sagt, emnet for denne tråden er "forferdelige sider", da tenkte nok ikke innsenderen på slike tross relativt profesjonelt bygde sider. Mange sider som er nevnt her i tråden som ikke egentlig passer. Lenke til kommentar
wmdatafan Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Må bare komme med en side her! Denne her er ille den. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Jeg husker vi hadde en slik tråd lenge siden, men den ble stengt etter hvert ... Har mobbeterskelen forandret seg her på forumet? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Jeg husker vi hadde en slik tråd lenge siden, men den ble stengt etter hvert ... Har mobbeterskelen forandret seg her på forumet? Heh, vi har ikke så mange admins her på avdelingen, og når de kommer er de ikke så strenge.. Tror de ser at vi har et lite samfunn og så lenge det har litt rød tråd lar dem det passere.. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 ikke verdens fineste side DETTE heller Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 ikke verdens fineste side DETTE heller Den kunne kanskje blit grei... ...om de hadde valgt noen andre og mer passende farger. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 ...arngren.net kunne også blitt grei, med ny layout, litt struktur og finare farger... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) ...arngren.net kunne også blitt grei, med ny layout, litt struktur og finare farger... + resten av hele pakka. Endret 6. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 ikke verdens fineste side DETTE heller Nei, men man ser at det er en nybegynner, ikke en dårlig "proff" Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Denne var ikke akkurat pen; L I N K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg