Gå til innhold

Forferdelige sider

Anbefalte innlegg

Sa tar de bare $10 for en side med et bilde og supplerende tekst :p

We can host your domain for you for $30 a month Plus $100 setup fee for your domain name, you will be billed by Internic for $100 / two years. You will get the following features:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uff den var forferdelig.

Det jeg mente med den siden jeg postet var vel mest med tanke på folka.

"Heter Torkel lyst på Dame"også viser han muskla og han som sitter og ruller med magen :confused:

8667840[/snapback]

Bwhaha :!:

"... *mumle* hvis jeg skal beskrive me'sjøl så er jeg flott, sexy ... " : D stort sett bedre blir det ikke .

Endret av Pels
Lenke til kommentar

Den var ikke det verste nei, men ikke deilig heller. Men verdt å tenke på at den er fra 2001 da...

Han skriver jo forresten mye herlig da. Dette er hva han har å si om frames:

Frames

Bruk frames på siden din, selv om det er et fåtall av browsere som ikke støtter denne funksjonen, er det til gjengjeld veldig mange som kan det.

Frames får siden din til å se bedre ut, den blir mer oversiktlig og den blir lettere for deg å oppdatere. Når du har frames, legger du tekstsidene i hovedframen, når folk skal navigere på siden din, trenger bare innholdet i den å endres - dermed tar siden kortere tid å laste ned.

Interenett Explorer 5.5 har også en ny måte å håndtere frames på, så siden din vil bli enda raskere der.

Det er mange som mener at frames er dårlig, men det er overhodet ikke sant. Det er ikke mange profesjonelle sider jeg har sett som ikke benytter seg av frames!

:D

Lenke til kommentar
Den var ikke det verste nei, men ikke deilig heller. Men verdt å tenke på at den er fra 2001 da...

Masse FUD!

9079744[/snapback]

Det var i 2001, unskylder han med det.

Men det som ikke kan unskyldes er at MK-læreren min bruker frames, og sier at frames og iframes er den beste oppfinnelsen på web noen sinne :no:

Endret av ze5400
Lenke til kommentar

Masse FUD!

9079744[/snapback]

Det var i 2001, unskylder han med det.

Men det som ikke kan unskyldes er at MK-læreren min bruker frames, og sier at frames og iframes er den beste oppfinnelsen på web noen sinne :no:

9108383[/snapback]

Hehe, jada, han er unnskyldt. Bare artig å se sånt fremdeles ligge ute på nett.

Og når det kommer til MK-lærere er det helt flaut. Vi lærte at det var riktig å designe med tabeller (til min store protest), og at CSS var noe som hørte til i Dreamweaver. Faktisk så lærte vi først å skrive HTML-koder i Notepad (da med tabeller) og på andreåret gikk vi over til å bruke WYSIWYG, altså Dreamweaver. Web-opplegget på MK er bare flaut.

http://komplett.no

Synes de "bloater" det alt for mye nå. Noen enige?

9108414[/snapback]

Totalt uenig. Hva er bloat sa du?

Lenke til kommentar

Vel, at det skal bli skygger under alt. Alt skal fades. Når det kun gjør alt tregere. Ikke noe særlig nye funksjoner. Vet ikke hva ordet blir i denne sammenhengen, men jeg tenker på bloatware som iTunes, Skype etc. Men må si jeg likte hvordan Komplett så ut før dette.

Lenke til kommentar

Kan ikke helt si meg enig. Synes det meste passer greit inn. Og om de skulle ha en effekt eller to for mye så hører det fremdeles ikke inn under tråden for "Forferdelige sider, de verste sidene på www"... Ganske langt ifra spør du meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...