Ståle Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Sa tar de bare $10 for en side med et bilde og supplerende tekst We can host your domain for you for $30 a month Plus $100 setup fee for your domain name, you will be billed by Internic for $100 / two years. You will get the following features: Lenke til kommentar
Pels Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Uff den var forferdelig.Det jeg mente med den siden jeg postet var vel mest med tanke på folka. "Heter Torkel lyst på Dame"også viser han muskla og han som sitter og ruller med magen 8667840[/snapback] Bwhaha :!: "... *mumle* hvis jeg skal beskrive me'sjøl så er jeg flott, sexy ... " : D stort sett bedre blir det ikke . Endret 12. juli 2007 av Pels Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 http://web.archive.org/web/20040102034637/...risoer-finn.dk/ Mulig postet før men denne er fæl Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Selve butikken var jo bare... Endret 12. juli 2007 av Ståle Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Uff Uff Den var stygg Men jeg syns signaturen til fyren som la ut bildene var litt artig "Web Master Lars T 1999." Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Den ble faktisk kjent som styggeste hjemmeside i Danmark Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Haha, nice Lurer på om jeg skal begynne med grunnleggende design og HTML/CSS-kurs for danske frisører, ser ut som det trengs. Lenke til kommentar
nets Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 http://web.archive.org/web/20040606141147/...n.dk/tilbud.htm Haha, det der tar av ! Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 http://home.no.net/holck/ Ikke noe spesiell pen...har sett verre, men. Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Den var ikke det verste nei, men ikke deilig heller. Men verdt å tenke på at den er fra 2001 da... Han skriver jo forresten mye herlig da. Dette er hva han har å si om frames: FramesBruk frames på siden din, selv om det er et fåtall av browsere som ikke støtter denne funksjonen, er det til gjengjeld veldig mange som kan det. Frames får siden din til å se bedre ut, den blir mer oversiktlig og den blir lettere for deg å oppdatere. Når du har frames, legger du tekstsidene i hovedframen, når folk skal navigere på siden din, trenger bare innholdet i den å endres - dermed tar siden kortere tid å laste ned. Interenett Explorer 5.5 har også en ny måte å håndtere frames på, så siden din vil bli enda raskere der. Det er mange som mener at frames er dårlig, men det er overhodet ikke sant. Det er ikke mange profesjonelle sider jeg har sett som ikke benytter seg av frames! Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hehe Var litt fin den der ja. Men den delen om at siden går fortere er nok løgn, spesielt når man åpner sia for første gang og skal loade x antall sider samtidig. Men ser at den sia er "gammel" sitet: "Interenett Explorer 5.5" hehe Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Fikk denne av en kompis på msn, var litt gøy Herregud jeg kommer til å dø.Jeg skal snart dra til flyplassen. Fly med Ryanair liksom, når hjemmesiden ser sånn ut så sier det noe om standaren: http://www.ryanair.com/site/EN/ Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Den var ikke det verste nei, men ikke deilig heller. Men verdt å tenke på at den er fra 2001 da...Han skriver jo forresten mye herlig da. Dette er hva han har å si om frames: Masse FUD! 9079744[/snapback] Det var i 2001, unskylder han med det. Men det som ikke kan unskyldes er at MK-læreren min bruker frames, og sier at frames og iframes er den beste oppfinnelsen på web noen sinne Endret 20. juli 2007 av ze5400 Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 http://komplett.no Synes de "bloater" det alt for mye nå. Noen enige? Lenke til kommentar
pakke Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Komplett har da ingenting i denne tråden å gjøre. Ikke skjønner jeg hva du mener med at de "bloater" for mye heller. Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Den var ikke det verste nei, men ikke deilig heller. Men verdt å tenke på at den er fra 2001 da...Han skriver jo forresten mye herlig da. Dette er hva han har å si om frames: Masse FUD! 9079744[/snapback] Det var i 2001, unskylder han med det. Men det som ikke kan unskyldes er at MK-læreren min bruker frames, og sier at frames og iframes er den beste oppfinnelsen på web noen sinne 9108383[/snapback] Hehe, jada, han er unnskyldt. Bare artig å se sånt fremdeles ligge ute på nett. Og når det kommer til MK-lærere er det helt flaut. Vi lærte at det var riktig å designe med tabeller (til min store protest), og at CSS var noe som hørte til i Dreamweaver. Faktisk så lærte vi først å skrive HTML-koder i Notepad (da med tabeller) og på andreåret gikk vi over til å bruke WYSIWYG, altså Dreamweaver. Web-opplegget på MK er bare flaut. http://komplett.no Synes de "bloater" det alt for mye nå. Noen enige? 9108414[/snapback] Totalt uenig. Hva er bloat sa du? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Vel, at det skal bli skygger under alt. Alt skal fades. Når det kun gjør alt tregere. Ikke noe særlig nye funksjoner. Vet ikke hva ordet blir i denne sammenhengen, men jeg tenker på bloatware som iTunes, Skype etc. Men må si jeg likte hvordan Komplett så ut før dette. Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Kan ikke helt si meg enig. Synes det meste passer greit inn. Og om de skulle ha en effekt eller to for mye så hører det fremdeles ikke inn under tråden for "Forferdelige sider, de verste sidene på www"... Ganske langt ifra spør du meg. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) zooimport Pappa sin side Endret 20. juli 2007 av thadon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg