Gå til innhold

Forferdelige sider

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tord Companys "samarbeidspartner" Free-html.tk er jo en side som fortjener en plass i denne tråden.....

8561174[/snapback]

Den har vel vært oppe før, eller tar jeg feil? :hmm:

8561198[/snapback]

Mulig du har rett der.... har ikke tålmodighet til å bla meg igjennom 105 siden for å sjekke etter...

8561252[/snapback]

Det har vært mange ganger oppe før. Og hver gang sier moderatorene at vi ikke skal diskutere det mer, for da vanker advarsler.

Lenke til kommentar
http://www.tuning.no/

:ermm:

8553370[/snapback]

Sendte dem en henvendelse angående det der for et par år siden, her er svaret;

Hallo

Vi lager alt selv og alle kunder skryter av vår side ... får borti 15 hendvendelser pr mnd om dette

Takk for deres spørsmål/ordre til CSI as v/Trond

8560197[/snapback]

La oss alle sende klage og se hva de sier :p

Lenke til kommentar

Vi har klaget mye på vg, dagbladet og generelt på de norske internettavisene. Men etter å ha lest i VG i dag så må jeg si jeg ble litt paff over en av sveriges mest kjente aviser, "Expressen".

Der skulle jeg inn å lese om feilene som Vg oppdaget. Men som bruker av Opera ble det vanskelig. Fikk ikke åpnet artikklene i min Opera 9.20 og måtte bruke IE.

Skjønner ikke hvordan de har fått til det de har fått til.

Se selv: expressen

EDIT: Ser nå at linkene i den første artikkelen er mulig å åpne i Opera. Men ikke de resterende. Og må si siden er ikke akkurat pen heller. :)

kimthoma...

Endret av kimthoma
Lenke til kommentar

Sakset fra source: <meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 5.0">

FrontPage 5.0 = FrontPage 2002, en nettside laget med utdatert versjon av verdens verste WYSIWYG. Må være en dødssynd eller noe det.

[ironi]

Teksten som sklir frem og tilbake var nydelig :love:

[/ironi]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...