Anonym5656 Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 www.tord-company.tk fungerer ikke hos meg Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Tord Company Søk etter Tord Company her på forumet så finner du et par geniale tråder. De tok helt av på slutten, før de ble stengt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Søk etter Tord Company her på forumet så finner du et par geniale tråder. De tok helt av på slutten, før de ble stengt. husker den tråde. stakkaren fikk sannerlig gjennomgå... Lenke til kommentar
Runar0 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Tråden er borte vekke får bruke fantasien ^^ Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Tord Company skal ikke diskuteres Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Søk etter Tord Company her på forumet så finner du et par geniale tråder. De tok helt av på slutten, før de ble stengt. husker den tråde. stakkaren fikk sannerlig gjennomgå... 8390293[/snapback] Svarene hans gjorde at han fortjente mye av kritikken. Spesielt hvis hele nettsiden hans var ment seriøs fra begynnelsen av. Men la oss ikke starte en ny Tord Company diskusjon Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Skulle på Gibson sine hjemmesider og skrev med misstag .no, se hva jeg fant! www.gibson.no Endret 19. april 2007 av Gakkakk Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Å, den var jo helt skjønn Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Haha, fin side Jeg må si jeg likte måten han har laget menyen sin på, og ikke minst det kjempelekre bakgrunnsbildet. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Najse. Likte hvordan de .gif'ene i menyen tok vekk oppmerksomheten fra den stygge fargen pa linkene xD Lenke til kommentar
eigan Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Skulle på Gibson sine hjemmesider og skrev med misstag .no, se hva jeg fant! www.gibson.no 8423982[/snapback] :!: Hvorfor forlater han domene da? Stikker over til online.no Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 http://www.trackmanianations.com/indexUk.php Den var rett og slett motbydelig Jeg skulle jo bare ha demoen av TrackMania =/ Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Det har sikkert vært nevnt tidligere i tråden, men VG.no? At en så stor side ser så j****g ut er et mysterium... Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Kjør den i Opera: http://www.mapleeurope.com/index.aspx selve siden er ikke styg men når de skriver "Pleas use Internett Explore" blir man ikke gland, + siden er kun et bilde Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Og enda varre er nar linken til Den nyeste IE er Internet Explorer 6 Service Pack 1 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Denne tråden er i grunn ganske teit. Dere gir jo sider som aldri burde vært lagd livets rett ved å sende masse trafikk deres vei. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hvor mye trafikk tror du de sidene får fra denne tråden? Det eneste som er teit her, er du og posten din Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Donald.no 8442919[/snapback] Den var da ikke dårlig, som en nettside for en tegneserie synes jeg denne var veldig fin Denne tråden er i grunn ganske teit. Dere gir jo sider som aldri burde vært lagd livets rett ved å sende masse trafikk deres vei. 8442987[/snapback] Liker denne tråden jeg, får meg mange gode lattere etter å ha sett på sidene som har blitt postet her. Denne tråden genererer nok ikke alt for mange treff for de respektive sidene, men om de får litt trafikk skader det vel ikke. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Selvfølgelig skader det ikke ;-) Ville bare komme med et poeng. Om en side er så stygg og dårlig at den blir linket til fra mange steder og får mye trafikk, så kan man vel ikke si at den aldri burde blitt lagd. Den er faktisk så dårlig at den blir bra? I hvertfall om formålet med en side er å få mye trafikk og/eller få informasjon ut til folket. Om man ser på waybackmachine så finner man utrolig mye rart. Proffe sider fra store firma i dag, som var grusome for endel år siden. Noen som har lagd et eksempel på hvordan lage en stygg side Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg