Gå til innhold

Forferdelige sider

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Søk etter Tord Company her på forumet så finner du et par geniale tråder. De tok helt av på slutten, før de ble stengt.

husker den tråde. stakkaren fikk sannerlig gjennomgå...

8390293[/snapback]

Svarene hans gjorde at han fortjente mye av kritikken. Spesielt hvis hele nettsiden hans var ment seriøs fra begynnelsen av.

Men la oss ikke starte en ny Tord Company diskusjon :)

Lenke til kommentar
Donald.no

8442919[/snapback]

Den var da ikke dårlig, som en nettside for en tegneserie synes jeg denne var veldig fin :)

Denne tråden er i grunn ganske teit. Dere gir jo sider som aldri burde vært lagd livets rett ved å sende masse trafikk deres vei.

8442987[/snapback]

Liker denne tråden jeg, får meg mange gode lattere etter å ha sett på sidene som har blitt postet her. Denne tråden genererer nok ikke alt for mange treff for de respektive sidene, men om de får litt trafikk skader det vel ikke.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig skader det ikke ;-) Ville bare komme med et poeng. Om en side er så stygg og dårlig at den blir linket til fra mange steder og får mye trafikk, så kan man vel ikke si at den aldri burde blitt lagd. Den er faktisk så dårlig at den blir bra? I hvertfall om formålet med en side er å få mye trafikk og/eller få informasjon ut til folket.

Om man ser på waybackmachine så finner man utrolig mye rart. Proffe sider fra store firma i dag, som var grusome for endel år siden.

Noen som har lagd et eksempel på hvordan lage en stygg side :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...