Gå til innhold

Forferdelige sider

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kom over en fin en; LINK

7524230[/snapback]

Så utrolig fin! Den er satt som startside på samtlige skolemacer :love:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Endret av Runar
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Denne var vel heller ikke så bra: Enkle hjemmesider.

"Vi lager enkle hjemmesider med god teknisk kvalitet..." og "Hjemmesiden lages i webprogrammet Front Page." er vel selvmotsigende.

7667503[/snapback]

Dette må da seriøst være en spøk, jeg lager hjemmesider med fult design som etter min mening er veldig mye bedre, og siden blir da i full PHP, med CMS som har det meste for ca 1000kr, hva faen, disse tar 7500kr for rein html side laget i frontpage, liek tidenes verste progam, rett før jeg setter meg ned og griner:P

Lenke til kommentar

Den er nok nevnt utallige ganger allerede, men Arngren.net... En kilde til underholdning i hverdagen.. :p

Jeg sendte ham en mail nå:

Hei!

Jeg tenkte bare jeg måtte nevne at denne siden din må være et av de beste markedsføringstriksene jeg noensinne har sett. Tenk deg: Siden er så stygg at det nesten er ubegripelig, og nettopp derfor kommer folk tilbake. Jeg, for eksempel, er der for tredje gang på en uke nå.. Enhver markedsføringsspesialist vet jo hvor viktig det er med en webside brukerne returnerer til, for å få solgt produktene man har der. Men nettopp der kommer vi til problemet: Det mangler en lettvint måte å handle på. Kanskje du burde ta med en webshop på siden? I samme design, såklart, så man ikke mister helhetsinntrykket.

Det var vel egentlig bare det jeg ville si: Siden er genial, og jeg takker deg for mye hverdagsunderholdning.

Jo, forresten: Takk for at du ikke sendte en fullversjon av spillet Wolfenstein 3D til meg for snart ti år siden. Demoversjonen jeg fikk var jo så utrolig mye enklere å spille gjennom.

Mvh Karl-Peder Sjømæling

Endret av karlpeder
Lenke til kommentar
hahahhaha genialt! :D

Sendte han demo av et spill istedenfor fullversjon? Og hvorfor handler du der egentlig? ^^

7685839[/snapback]

Hehe.. Han sendte meg en demo av spillet, ja.. Og jeg var vel omtrent ti år, og visste ikke bedre.. Det var på den tiden Arngren brukte postordrekataloger. (Som for øvrig ikke så bedre ut enn siden hans gjør nå..) ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...