Yessmann Skrevet 2. oktober 2022 Del Skrevet 2. oktober 2022 (endret) Jeg har en Tivoli DAB+ radio som er noen år (husker ikke hvor mange - sikkert minst fem). Den durer kraftig når den IKKE står på lading. Men med en gang jeg plugger strømforsyningen i, forsvinner duringen og lyden er helt fin. Men irriterende å ha den duringen hver gang jeg flytter radioen rundt om i huset. Noen som skjønner hva som er galt? Trenger jeg bare nytt batteri eller må jeg kjøpe ny radio? Endret 24. oktober 2022 av Yessmann Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 4. oktober 2022 Del Skrevet 4. oktober 2022 Sitat Høyttaler som lager en nynnende lyd / bakgrunnsstøy: Dette kan skyldes en gammel batteripakke. Batteriet vil produsere bakgrunnsstøy når det er utslitt, noe som indikerer at det må skiftes ut. Du trenger et nytt batteri. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Yessmann Skrevet 4. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2022 Milhouse85 skrev (2 timer siden): Du trenger et nytt batteri. Enkelt og greit. Fine greier. Da sparer jeg penger 😃 Takk for svar. Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet 12. oktober 2022 Del Skrevet 12. oktober 2022 Jepp, vanlige oppladbare batterier vil etter 5 år virke mer og mer som en kortslutning, så hvis det lades med stømplugg i så kan det også utgjøre en brannfare etterhvert - men kommer an på hva slags ladekrets det er. Spør produsenten/forhandleren. Lenke til kommentar
Yessmann Skrevet 24. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2022 Skiftet batteri - problem solved 🙂 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå