Artistic.Hipster Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=10559331 Er denne noe bra? gidder ikke å by hvis den ikke er noe bra. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Ja dne funker sikkert den kan jeg tenke meg, men det kommer an på hvem telefon du har det da. Bestilte meg en D-link fra mpx.no jeg da:) Har hørt så mye bra om den, dyr er den heller ikke. 390,- gå for den du!! Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Skal funke greit den visst du ikke har Nokia telefon. Som vanlig er Nokia veldig sære og ikke følger standarder og da er det ikke sikkert den addapteren fungerer som den skal på din Nokia telefon. Jeg har Nokia 6600 og har store problemer med min Belkin bt usb addapter når jeg skal overføre store datamenger, da kutter forbindelsen. Men på min T610 og en Sx1 fungerer den utmerket, så det beviser jo hvilket skvip egentlig Nokia produserer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå