Dagner Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 Snikpellik skrev (2 minutter siden): Den var streng, spesielt tatt lista i kampen i betraktning. Men personlig synes jeg det var greit at den ble rødt. Godt oppsummert, helt enig. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 (endret) Xhaaaakaaaa! Martinelli er så rå. Mangler bare litt fler mål poeng. Endret 1. oktober 2022 av barezell 1 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 Snikpellik skrev (4 minutter siden): Den var streng, spesielt tatt lista i kampen i betraktning. Men personlig synes jeg det var greit at den ble rødt. Klareste røde på lenge. Totalt uprovosert stempling rett inn i ankelen, hadde det vært litt mer kraft hadde han fått brudd ala eduardo. 1 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 barezell skrev (2 minutter siden): Xhaaaakaaaa! Martinelli er så rå. Mangler bare litt fler mål poeng. Martinelli er spinnvill, frykter ingenting 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 ChopperReid skrev (4 minutter siden): Klareste røde på lenge. Hahaha, det tror jeg man må være Arsenal-supporter for å mene. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 Snikpellik skrev (12 minutter siden): Hahaha, det tror jeg man må være Arsenal-supporter for å mene. Nei, men du må være passe Spurs-fan for å mene at det ikke er det. Det eer så soleklart rødt! 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 Emerson Royal er maks uheldig i den situasjonen. Kommer inn sent og klønete, men ikke voldsomt med kraft. Siden ankelen henger igjen blir det plutselig veldig skummelt. Synes ikke rødt er sjokkerende dømming, men det hadde ikke gult vært heller. 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 (endret) MartinF skrev (6 minutter siden): Nei, men du må være passe Spurs-fan for å mene at det ikke er det. Det eer så soleklart rødt! Tull. Jeg er nøytral, og har mer sympati for Arsenal enn Spurs. Mest pga Ødegaard og at de spiller mye kulere fotball. Det er hittil tre Arsenal-supportere i tråden her som sier de mener det var et strengt rødt. De to kommentatorene på Viasat mener det samme. VG Live og TV2 Live mener det var strengt. Som sagt, jeg synes rødt er ok. Gult hadde også vært ok. Men noe soleklart rødt kort er dette absolutt ikke, og det virker å være hva de fleste mener. Endret 1. oktober 2022 av Snikpellik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 Denne var viktig. Vi har noen bytunge kamper fremover. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 Pool blir nok lett, men Glimt blir grusomt! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 Steffen Iversen med den avgjørende analysen «Det er klønat. Han fortjener det røde kortet bare fordi det er klønat» 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 Liquidkey skrev (21 minutter siden): Steffen Iversen med den avgjørende analysen «Det er klønat. Han fortjener det røde kortet bare fordi det er klønat» Ikke den skarpeste analysen, men han har helt rett! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 *kaster inn håndkleet * Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 Rødt kort Chalobah. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 Skjer med dårlig dekning på vglive? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 Så akkurat det samme. De har til og med oppdatert med video av Wilson-scoringen, men ikke noe i kampdekningen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 Brighton er gode. Men det forsvarsspillet Liverpool driver med denne sesongen er jo helt håpløst. Starter med dårlig involvering av TAA. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 Brighton spiller godt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå