Dagner Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 Sexylubb1 skrev (3 minutter siden): Han har jo lagt lista høyt, men hvorfor ble det ikke gult til han som holdt Son rimelig åpenbart i trøya? At Martin skulle hatt gult er en av situasjonene jeg tenker på Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 Dagner skrev (3 minutter siden): At Martin skulle hatt gult er en av situasjonene jeg tenker på Martin har jo blitt tatt ganske tøft, så kanskje det var av medlidenhet. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 Ødegaard har virket litt rusten i dag. Halvsekundet bak i mye av det han gjør. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 Kan dømmes straffe på den synes jeg. Tar beinet. Legger seg kanskje i forkant, men vanskelig å se. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 Lity sen, Jesus! Kunne hatt et til og før jeg rakk å skrive dette. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 Lloris har ikke sin beste dag på jobb i dag, akkurat... Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 Den der er stygg som fy, ser ikke bra ut Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 Soleklart rødt! Stygg stempling Lenke til kommentar
barezell Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 (endret) Jævlig unødvendig å prøve knekke ankelen til Martinelli! Edit: var kanskje ikke åpenbar kødd. Hadde vi fått rødt på den hadde jeg vært forbanna, men ser at det kan bli gitt rødt. Endret 1. oktober 2022 av barezell 1 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 (endret) Golf'ern skrev (Akkurat nå): Rødt? hva faen Soleklart. Kunne knekt ankelen der. Endret 1. oktober 2022 av ChopperReid Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 Golf'ern skrev (Akkurat nå): Rødt? hva faen Rødt ja. Den er jo grisestygg? Og farlig! 1 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 Litt mer kraft i den der og karrieren til Martinelli er over Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 Ketchupeffekt på kortstokken da. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 Den var streng, spesielt tatt lista i kampen i betraktning. Men personlig synes jeg det var greit at den ble rødt. 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 Nå var spenningen over 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå