Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 Big matches gallore! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 PARTEEEEEEEY! Der satt den endelig! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 It's a Thomas Parteyyy! Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 Klasse av Partey! skjer med pep-talken til Xhaka midt i feiringen? 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 Dagner skrev (Akkurat nå): Klasse av Partey! skjer med pep-talken til Xhaka midt i feiringen? Leder! Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 Dagner skrev (Akkurat nå): skjer med pep-talken til Xhaka midt i feiringen? Kaptein. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 barezell skrev (1 minutt siden): Leder! For all del, fint å se! Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 Total dominans, akkurat som mot United. Og spurs kan også bare kontre, må være mer forsiktig i dag enn mot United. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 MEN FOR HELVETE DA GABRIEL Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 Vi er fortsatt Arsenal fra to sesonger siden av og til. Burde vært en enkel klarering. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 Heh, akkurat det der pep talken skulle forhindre 😂 full panikk i forsvaret der. Unødvendig takling. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 Kjip den, men det er lenge igjen i en kamp hvor vi har hatt god kontroll så langt Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 (endret) Forundrer meg over hvor stor risiko Arsenal tar når de leder 1-0. Kaster backer og det som er i angrep. Er jo idioti mot Spurs, som er gode til å spille av høyt press. Endret 1. oktober 2022 av Snikpellik Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 Snikpellik skrev (1 minutt siden): Forundrer meg over hvor stor risiko Arsenal tar når de leder 1-0. Kaster backer og det som er i angrep. Er jo idioti mot Spurs, som er gode til å spille av høyt press. Å ligge dybt mot Spurs er som å ta selvmord. Selvfølgelig skal Arsenal jakte 2-0 og bruke backene som normalt. 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 (endret) MartinF skrev (3 minutter siden): Å ligge dybt mot Spurs er som å ta selvmord. Selvfølgelig skal Arsenal jakte 2-0 og bruke backene som normalt. Å ligge dypt har jeg da på ingen måte foreslått. Jeg bare forundrer meg over at de fortsetter å tømme seg på den måten, og ikke ligger bittelitt mer i balanse med ledelse. Ekstremt sårbart for kontringer og balltap i høyt i banen. Arsenal har sluppet inn mange mål på den måten denne sesongen. 2-3 av målene til United kom på den måten mot Arsenal. Endret 1. oktober 2022 av Snikpellik Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 (endret) Har dommer glemt både fløyte og kort hjemme i dag? Både Arsenal og Spurs kan vel føle seg en smule snytt for litt av hvert her Endret 1. oktober 2022 av Dagner Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 Han har jo lagt lista høyt, men hvorfor ble det ikke gult til han som holdt Son rimelig åpenbart i trøya? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå