Redaksjonen. Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 Er dette den mest ekstreme Minecraft-kreasjonen noensinne? Lenke til kommentar
Bjarne Nilsson Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 er det bare meg eller vitrker denne artikkelen noe resikulert, har et vagt minne av åå ha sett nie lignenede for flkere mnd siden, eller var det et annet setd, uansett creds til utviklerne Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 Meget imponerende kunstverk🙂 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 Snart er det noen som får Doom til å kjøre på den. 2 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 9 hours ago, Bjarne Nilsson said: er det bare meg eller vitrker denne artikkelen noe resikulert, har et vagt minne av åå ha sett nie lignenede for flkere mnd siden, eller var det et annet setd, uansett creds til utviklerne Som jeg skriver i artikkelen var det Pressfire.no som såvidt meg bekjent omtalte dette først. Det skjedde for drøyt tre uker siden, like etter at den nyeste videoen ble lagt ut. Så nei. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 1. oktober 2022 Del Skrevet 1. oktober 2022 Ganske fascinerende hvor komplisert og detaljert Minecraft har blitt. Fra et råenkelt konsept i retroform til dagens kunstverk med alt mulig spesifikasjoner er rett og slett imponerende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå