KriB Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg prøver å legge inn slik at gruppen "kompis" som består av 8 brukere deler på 100 kB/s slik at nå en bruker er inn så får han 100 kB/s av linjen, og når en tre brukere er inne får de 33 kB/s hver osv. Men det går ikke, når jeg legger inn 100 kB/s så får hver bruker 100 kB/s og da spiser det opp båndbredden på de andre serverne jeg har på samme linje. Er det noen som kjenner en fix for dette? Jeg har betalt sure kroner for dette programmet da det ble anbefalt på det varmeste av en kompis av meg, men han har ikke behov for limit på samme måte som jeg. Jeg har lett gjennom manualen til Bulletproof server, men ikke funnet noe. Lenke til kommentar
jef Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Hei på deg Sett hastigheten, på brukernivå, Så ordner det seg. Mvh jef Lenke til kommentar
KriB Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Vil det ha noe å si? Da vil hver bruker få 100 kB/s hver og resultatet er det samme... Tre brukere = 300 kB/s. Jeg vil at alle brukerne skal dele på 100 kB/s (Men takk for svar) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå