Leroy Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Er det noen andre her som hører på disse kanadiske jentene? Siste skiva faller vel under sjangeren death metal (mer eller mindre), burde absolutt sjekkes ut hvis du liker denne typen musikk! Golåter: Mouthful Of Poison, Run Like Hell (pink floyd cover), What I've Always Wanted, brackish ++ Endret 12. januar 2004 av Leroy Lenke til kommentar
Frøken Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Neh, men har hørt om dem. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Har aldri hørt om dem før nå, men jeg får sjekke dem ut. Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Husker jeg så de på MTV for en god del år siden... Var faktisk ganske bra og hørte vel igjennom cd'n deres rundt den perioden men jeg fikk aldri helt lyst til å kjøpe den. Men kanskje man skal se om man finner de igjen i det globale "supermarkedet" av musikk som finnes i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå