Spillredaksjonen Skrevet 29. september 2022 Del Skrevet 29. september 2022 Skull and Bones utsettes igjen Ubisofts piratspill sliter med å sette seil. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 29. september 2022 Del Skrevet 29. september 2022 Lurer på om dette egentlig skulle vært kansellert for lenge siden. 1 Lenke til kommentar
mkri96 Skrevet 29. september 2022 Del Skrevet 29. september 2022 Sjørøver skrev: Lurer på om dette egentlig skulle vært kansellert for lenge siden. Du har nok rett, skull and bones hadde vert kult for 10 år siden Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 29. september 2022 Del Skrevet 29. september 2022 Dette spillet burde være glemt, jeg aner et nytt Anthem... 1 1 Lenke til kommentar
Hermn Skrevet 29. september 2022 Del Skrevet 29. september 2022 Spillet ser helt usaklig kjedelig ut. Skjønner ikke at de gidder å utsette, kommer jo til å floppe helt spektakulært uansett. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. september 2022 Del Skrevet 29. september 2022 Bedre å ta en Batgirl sak og drepe prosjektet nå, og siden Brendan Fraser ikke er involvert vil ingen klage. Lenke til kommentar
WigNut Skrevet 29. september 2022 Del Skrevet 29. september 2022 Etter hva jeg har sett av dette spillet... Kan jeg ikke annet en si at jeg ble skuffet og det blir ikke et kjøp i det hele tatt... Spillet skulle vært kansellert. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 29. september 2022 Del Skrevet 29. september 2022 Hvis det skulle kommet så skulle det vært mye tidligere. Nå er det bare å droppe det. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. september 2022 Del Skrevet 29. september 2022 Er nok mange som kommer til å bli overasket når spillet lanseres til neste år.... Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 29. september 2022 Del Skrevet 29. september 2022 Synes det er bra de utsetter så det faktisk er spillbart når det først kommer. Lei av å være beta tester. Men spillet kommer nok til å få mye syting, rett og slett fordi folk misforstår konseptet. De vil ha et mmorpg pirat spill ála sea of thieves, men får et world of warships med crafting. Lenke til kommentar
AlpakkaMafakka Skrevet 30. september 2022 Del Skrevet 30. september 2022 Fnix skrev (11 timer siden): Synes det er bra de utsetter så det faktisk er spillbart når det først kommer. Lei av å være beta tester. Men spillet kommer nok til å få mye syting, rett og slett fordi folk misforstår konseptet. De vil ha et mmorpg pirat spill ála sea of thieves, men får et world of warships med crafting. Kan hende jeg misforstår konseptet, men ut fra hva vi har sett av gameplay virker det bare kjedelig. Og det er altfor mye "drit" i UI'en, Ubi har hatt dette problemet i samtlige spill de siste årene, for mye ikoner og greier på skjermen. Jeg skal ikke klage om det kommer et valg å fjerne alt det, men ut fra det jeg har sett så irriterte det meg. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 30. september 2022 Del Skrevet 30. september 2022 Kommer det virkelig på Stadia? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. september 2022 Del Skrevet 30. september 2022 Eddie_Peddie skrev (7 minutter siden): Kommer det virkelig på Stadia? Nice catch. Morsomt at spillet har vært utsatt så lenge at Stadia faktisk slutter å eksistere før spillet kommer ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå