Vietboy Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 koster det noe å ha denne mobibonusen da? elel er det gratis for alle telenor brukere? altså en ekstra bonus for alle telenor brukere uten noen kostnader? Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 koster det noe å ha denne mobibonusen da?elel er det gratis for alle telenor brukere? altså en ekstra bonus for alle telenor brukere uten noen kostnader? det er helt gratis med mobilbonus ja... koster ingenting... og er kun for telenor brukere.... (off course) man tjener seg opp poeng som man da kan bruke i sms, lade kontant kort eller redusere mobil regningen din... (eller gi dem til røde kors) hehe Lenke til kommentar
Salogel Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Om Telenor har gitt deg masse poeng ( som du sier tilsvarer 800kr ) bør vel du være storfornøyd? Hadde jeg vært deg, hadde jeg byttet det inn i hva nå enn man bytter det inn i snarest! Det er jo ikke du som gjør noe feil/ulovlig, da er det jo dumme Telenor som har gjort en tabbe. De kan jo da ikke klandre deg for noe! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Hmm... Ja det er jo ganske stilig å få 800kr. Men det var litt kjipt at jeg ikke kunne fått byttet de inn i ny mobil, dårlig av telenor Får bytte de inn, men hvis jeg bytter de inn å så bruker jeg bare 400 den måneden og 400 den neste får jeg altså to måneder gratis da? Eller gjelder bare innvekslede poeng for en måned? Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Du kan ikke bruke de til å kjøpe mobil lenger, men du kan lade opp ringkontant, veksle inn i sms eller få det fratrekt på faktura + du kan vel også gi de til røde kors hvis det frister.. Noe får meg til å tro at de fleste ikke ser på den siste der som ett godt alternativ? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hmm... Ja det er jo ganske stilig å få 800kr. Men det var litt kjipt at jeg ikke kunne fått byttet de inn i ny mobil, dårlig av telenor Får bytte de inn, men hvis jeg bytter de inn å så bruker jeg bare 400 den måneden og 400 den neste får jeg altså to måneder gratis da? Eller gjelder bare innvekslede poeng for en måned? Hvis du veksler inn i fratrekk mot faktura så blir det trekt fra på neste som sendes ut...dvs at hvis du veksler inn 10000 poeng, så trekkes det fra 100kr. De resterende blir liggende der slik at du kan veksle inn senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå