uranus Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Se her: http://home.online.no/~mbjaal/film/Jakten%20trailer.wmv Lenke til kommentar
kjall Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hvilket program har dere brukt til grafikken? After effects? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Nja, litt av det også, men jeg holder på å lage en bedre trailer. Den kommer opp snart. Fullversjonen av filmen skal jeg legge opp senere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hvilket program har dere brukt til grafikken? After effects? Hvilken grafikk? Den fonten var helt forferdelig. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Nå er filmen ferdig da, er bare på rundt 60 MB siden den er bare 4 min lang. Skulle være maks 5 minuter lang. Skulle gjerne delt den på nett men har ikke så stor server Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Bra med kreative sjeler :-) Men den traileren ga meg ikke lyst til å se filmen. Gjør litt mer ut av den, vis mer enn to mennesker som løper litt. Mer fart i musikken, lysere bilder. Skap en mer "stressa" stemning, og vis noe som får folk lyst til å se filmen, uten at dere gir bort for mye av handlingen. Å lage trailere er vanskelig... men prøv på nytt. Øvelse gjør mester. Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 ja nå har jeg også en følelse av å se på en film der teknikken er veldig finslepet, men en story som ikke er noe spesielt. Musikken var bra og mystisk synes jeg, men bildene var for mørke og så var det jo bare folk som sprang fram og tilbake i en gang . Men det er fint med folk som lager ting og er litt ivrig etter å vise det fram.... folk som går litt imot den forferdelige norske janteloven. Stå på! Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Bra med kreative sjeler :-) Men den traileren ga meg ikke lyst til å se filmen. Gjør litt mer ut av den, vis mer enn to mennesker som løper litt. Mer fart i musikken, lysere bilder. Skap en mer "stressa" stemning, og vis noe som får folk lyst til å se filmen, uten at dere gir bort for mye av handlingen. Å lage trailere er vanskelig... men prøv på nytt. Øvelse gjør mester. Helt enig med Afseth. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Nja, litt av det også, men jeg holder på å lage en bedre trailer. Den kommer opp snart. Fullversjonen av filmen skal jeg legge opp senere. Hva mener du med "Nja, litt av det også". "Grafikken er jo laga i Movie Maker 2! Lenke til kommentar
SvadaVon Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Hva syns dere kritiske sjeler om denne da? Dragonied The Movie: teaser trailer. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 yrjan: nope, den er satt sammen i mm2. Men på fullversjonen av filmen er det mer pinnacle osv. Men vi planlegger en ny film snart. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Hva syns dere kritiske sjeler om denne da?Dragonied The Movie: teaser trailer. Musikken passer... Gir oss litt info om hva slags film det er uten å røpe noe av handlingen Litt surrealistisk (noe som vekker mine filminteresserte sanser... "hva er dette", liksom) Syntes den var bra. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 yrjan: nope, den er satt sammen i mm2. Men på fullversjonen av filmen er det mer pinnacle osv. Men vi planlegger en ny film snart. Pinnacle og After Effects er ikke det samme. After Effects er ett effektprogram fra Adobe der du blant veldig mye annet kan lage kule teksteffekter. Pinnacle er ett selskap som lager redigeringsprogram (og hardware) som blant annet Studio 8, Edition og lignende. Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Svadavon: likte håret.... det var virkelig genialt hår .... første som slo meg sånn sleik... Ellers syntes jeg musikken ble liksom "over the top" om du skjønner. Musikken var for voldsom i forhold til bildene. Jeg veit ikke om dere lager musikken selv (sannsynligvis ikke) men jeg tror det burde gi et resultat som ligger nærmere i relasjon til bildet, siden dere veit åssen dere skal time det og sånn... Ellers tror jeg lydeffektene i Counterstrike er veldig lett gjenkjennelige og litt "cheesy" prøv også å legge på kongelige stikkflammer under skuddene... Gjør underverker. Velg gjerne en annen font, da denne minnet om .... Word .. og skoleutskrifter og sånn... sto ikke helt i stil. Og sist men ikke minst: hold kameraet i ro!! Alle profesjonelle bruker EKSTREMT dyre greier for å holde kameraet stabilt, så bruk gjerne minst et stativ. Men denne var seriøst "kulere" enn den over. Problemet er at den også er mindre original.. Jeg personlig ønsker jo at folk skal legge litt mer av seg selv i det dem lager i stedet for å etterlikne alle andre filmer/trailere.... Men jeg har jo skjønt at det er et dødt løp da også... folk vil ha det som ser kulest ut fremfor det som ser mest interessant ut......... Håper jeg ikke virker for negativ... Begge trailerne her er gode, og jeg gleder meg storveis til å se begge filmene. lykke til. Lenke til kommentar
SvadaVon Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Counterstrike lydene er IKKE med i filmen... Stikkflammer kommer, bare jeg får sendt en kopi til min bror som er en personlighet innen norges spesialeffekt verden... Musikken er ikke min... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå