plankeby Skrevet 27. september 2022 Del Skrevet 27. september 2022 (endret) Er jeg helt på jordet, får ikke til å lese andres brukeranmeldelser hos Elkjøp. Ser bare sammendrag av antall stjerner basert på antall omtaler. Får ikke til å lese andres omtaler. Å lese andres omtaler på nettsiden har en verdi for meg på visse produkter. Prøvd både på mobil (Chrome) og Windows (Edge). Prøvde i går, på morgenen i dag og nå. Fatter ikke hva jeg gjør feil. Har lest omtalene før, men veldig lenge siden sist jeg var på sidene til Elkjøp sist for å lese omtaler. Endret 27. september 2022 av plankeby Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 27. september 2022 Del Skrevet 27. september 2022 (endret) Det virker ikke akkurat nå her heller Endret 27. september 2022 av Svein M Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 27. september 2022 Forfatter Del Skrevet 27. september 2022 (endret) Svein M skrev (4 minutter siden): Det virker ikke akkurat nå Merkelig. Som nevnt prøvde jeg i går også. Ingen info om at noe er feil. Syntes forøvrig den visuelle løsningen fungerer dårlig på mobil. Får nok se etter i annen nettbutikk. Prøvde Elgiganten Sverige og Danmark også. Butikkenes egne navn på varer, er det greit å høre litt erfaring om. Endret 27. september 2022 av plankeby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå