Zeph Skrevet 27. september 2022 Del Skrevet 27. september 2022 Eg har ein SE 2020 og ein 14 Pro, der begge ofte viser ein strek i Oslo-områder, av og til to. I det siste har eg tidvis måtte prate med folk på Facetime fordi det er så dårleg lydkvalitet med telefonen. Sambuar med iPhone 11 og Telia har fire strekar. Har Telenor så dårleg dekning i sentrale strøk eller er det nokre triks her? Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 27. september 2022 Del Skrevet 27. september 2022 Snodig at FaceTime virker, men ikke tale... 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. september 2022 Forfatter Del Skrevet 27. september 2022 Bäcker skrev (2 timer siden): Snodig at FaceTime virker, men ikke tale... Gløymde å nevne at det er snakk om heime i bustaden, med wifi. Har for så vidt Wifi tale, men ser no at den ikkje var aktivert, så eg har gjort det. Eg veit ikkje kva iPhone prioriterer når du har både dekning og wifi. Hadde uansett venta litt betre dekning så sentralt, men det er ikkje eit stort problem. Tale har fungert, men det har vore fleire samtalar med dårleg signal. Lenke til kommentar
Komplett ubrukelig Skrevet 27. september 2022 Del Skrevet 27. september 2022 Med samme simkort? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. september 2022 Forfatter Del Skrevet 27. september 2022 Komplett ubrukelig skrev (19 minutter siden): Med samme simkort? Fysisk SIM i SE og e-Sim tvilling i 14 Pro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 27. september 2022 Del Skrevet 27. september 2022 Er alle telefonene EU-modeller som dekker alle bånd som brukes av europeiske operatører? Eller er noen USA-modeller eller produkter for andre regioner? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. september 2022 Forfatter Del Skrevet 27. september 2022 Slettet-fsaSP0zV skrev (2 minutter siden): Er alle telefonene EU-modeller som dekker alle bånd som brukes av europeiske operatører? Eller er noen USA-modeller eller produkter for andre regioner? Alle tre er jobbtelefoner. SE og 14 er kjøpt gjennom Telenor. Lenke til kommentar
iblazeqt Skrevet 27. september 2022 Del Skrevet 27. september 2022 (endret) Har det «alltid» vært slik? 2 streker bør være mer enn nok til å utføre samtaler på. Er det 5G og 2 streker? Prøv å skru av 5G? Jeg husker ikke når 5G kom på iphone. Og for lat til å google. Kanskje 4G dekningen er bedre. Så vidt jeg husker så prioriteres Wifi-tale ovenfor 5G/4G/3G/2G. Du kan jo for morro skyld teste simkort fra din samboer i noen av dine telefoner. Da får du kanskje svar på om det er noe tull med selve telefonen. Endret 27. september 2022 av iblazeqt 1 Lenke til kommentar
iceLord73 Skrevet 27. september 2022 Del Skrevet 27. september 2022 Prøv å skru av og på Flymodus. Eller skru telefonen helt av og på igjen. Telefoner er jo avanserte datamaskiner. Av og til kan drivere krasje osv. Kan være lurt å restarte i blant. 1 Lenke til kommentar
Kjell Olaf Winther Skrevet 27. september 2022 Del Skrevet 27. september 2022 Det finnes noe som heter tips på iPhone hvor man finne ut av innstillinger osv. Også på Google. Ellers krever det jo noen år med iPhone og alle innstillinger før man får med seg en liten del av hvordan disse telefonene fungerer. Ellers ørten tusen videoer på YouTube. Men WiFi tale er jo ganske grunnleggende….. er på min 7ende iPhone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå