plankeby Skrevet 27. september 2022 Del Skrevet 27. september 2022 (endret) For familier med lav inntekt som betaler sin strøm selv, så er det nå ren idioti økonomisk å kjøre husholdningsmaskiner på dagtid. Økende andel vasker klær og annet om natten. Jeg ser for meg å sette inn røykvarsler på bad, men er usikker på om den tåler fukten fra bad. Ser for meg å klebe på magnet på røykvarsler og en jernbit i tak, så et redskap for å ta den opp og ned fra tak. Noen erfaringer med brannvarsler på bad? Tørketrommel vil jeg fraråde å bruke i sin helhet om mulig. Solgte hvitevarer tidligere, hentet av og til tørketromler med branntilløp i retur når folk kjøpte ny. Endret 27. september 2022 av plankeby Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 28. september 2022 Del Skrevet 28. september 2022 Kjøp en varmevarsler i stede for røykvarsler, eksempelvis https://cavius.no/10-ars-varmevarsler/ Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 28. september 2022 Del Skrevet 28. september 2022 Og påstand om tørketromler. Nyere tørketromler med varmepumpe er langt fra like risikofylte som de gamle Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 30. september 2022 Forfatter Del Skrevet 30. september 2022 (endret) Varmevarsler er godt innspill. Syntes utløsertemperatur er litt vel høy. 58 grader er jo mye. Skal rekke med litt flammer da... Den tåler visst ikke kondens. Endret 30. september 2022 av plankeby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå