olegunnaro Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg har en 48x samsung brenner og bruker Nero 6 og TDK 48x plater. hva skal jeg gjøre får å få opp brenne hastigheten??? Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Får du ikke valgt 48x brennehastighet? Eller oppnår du bare ikke denne hastigheten? Har ikke brukt det nyeste nero programmet så kjenner ikke så godt til det... Lenke til kommentar
runela Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Har du prøvd andre cd-r'a? Jeg har noen pakker med cder som jeg kjøpte på komplett for en stund siden, Det står 48x på de. Men greier bare 16x, men jeg hadde noen 4x cder for mange år siden og de kunne brendes på 8x så det kan gå begge veier Lenke til kommentar
Selle Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 bruker du windows driver eller den driveren som lå på cden? Jeg fikk ikke max fart på min 52x24x52 samsung med xp-driverene, men etter innstalasjon av driveren på cden fikk jeg max fart Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Kan også være en ide med firmware-update til brenneren. Det funket for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå