uranus Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Halla follkens Ville bare si at meg og 5 andre skal gjøre noe litt "tett" til sommeren. Meg, og noen andre nerder skal sykle fra Skien en gang i sommer til Arendal og så sykle enda lengre til Kr.Sand. Skal filme turen fordi turen blir langs kysten så vi bader og sånt på veien. Skal også lage webside og der legger vi opp bilder og sånt og info om det vi skal bruke. Men vi lurer på en ting da, noen som vet akkurat hvor langt det blir og åssen vi skal komme til Arendal fra Skien uten å sykle på E-18? Hvis fler vil være med så si ifra Gleder meg til å få svar Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) det er langt! bare fra arendal til brevik så er godt over en times kjøretur med bil! men absolutt, dette virker veldig intresant! spesielt når dere skal lage en road movie Endret 12. januar 2004 av Jonki Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg melder på Bjaa Om Wabby blir med så blir jeg med Passer forresten Wabby ganske bra nå Lenke til kommentar
uranus Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Hehe, vi får se hva han gidder da Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Uff, det der hørtes slitsomt ut... Men jeg tror absolutt det hadde blitt en skikkelig knall tur! Med mindre dere hadde fått 5 grader og sludd da Lenke til kommentar
uranus Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Jaja, tviler at det blir sånn om sommeren da Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jaja, det er Norge vi snakker om her, man skal aldri si aldri Lenke til kommentar
uranus Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Ja, stemmer det.... Men tilbake til topicen Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 jau, så skal du oxo tilbake igjen til Skien...la meg si det slikt...du kommer til å svette blod! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg kan ikke noe annet en å ønske dere lykke til. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 men som sagt, så er dette svært intresant! Lenke til kommentar
uranus Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Ja, skal bli bra detta Endret 12. januar 2004 av uranus Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) [smartmode] det er vel ikke så tungt, hvis du ser på en globus så har du mer elle mindre nedoverbakke hele veien... [/smartmode] Endret 12. januar 2004 av sluffy Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Ændal ja?! Vel, kan dere ikke komme og besøke meg da? =) Funker det ikke å stikke langs gamle e-18? Den mindre langs kysten som var e-18 før altså..? Eller blander jeg med something? (Tenker sikkert arendal-grimstad elns nuh..) Arendal-kristiansand er 1 time i bil =) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) I'm in !! Her går turen (med telt ??) Skien - > gamleveien mot drangedal, svinger mot kragerø, tar gjennom ......, gjennom gjerstad, noen få Km langs gammel E18, ned til risør gammleveien til Tvedestrand derretter til Kilsund som fører videre til Arendal. Videre til Kr.sand ?? No problemo Endret 12. januar 2004 av Wabby Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 I'm in !! Her går turen (med telt ??) Da melder jeg meg offisielt inn jeg og Dette må kanskje planlegges litte grann, med tanke på telt, eller hva vi skal finne på? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 hmmm. meg har vært på sykkeltur i danmark og vil anbefale folket å ha med seg ekstra dekk og slange (det funker ikke å lappe underveis) og god pumpe + dekk med masse luft i (prøve å begrense energitapet i bakken). og så må folket for all del pakke alt på sykkelen, det går bare ikke å sykle langt med noe på ryggen. ellers så er gode sko faktisk en ganske god idè å ha på seg, og ikke alt for masse klær. og masse småsnop i en sykkelvesketing som henger på styret ... og MASSE vann Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Auda... den sykkelen jeg har er en Terrengsykkel 2K! , ikke så lett å henge ting på den, evt å sykkle langt :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå