Spillredaksjonen Skrevet 27. september 2022 Del Skrevet 27. september 2022 Assassin's Creed Valhalla-oppdatering lar deg plyndre enda flere gravkamre Ubisoft runder av Tombs of the Fallen-eventyret. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. september 2022 Del Skrevet 28. september 2022 Klarte ikke mer enn 12-13 timer inn i hovedspillet her jeg altså. Takler ikke disse generiske åpen verden spillene fra Ubisoft. 1 Lenke til kommentar
Andres Skrevet 28. september 2022 Del Skrevet 28. september 2022 Mala skrev: Klarte ikke mer enn 12-13 timer inn i hovedspillet her jeg altså. Takler ikke disse generiske åpen verden spillene fra Ubisoft. spilte ikke Odissey, og fikk denne i PSplus så jeg lastet den ned. klarte ikke å spille mer enn 6 timer, ble for mye og får lite "assasins" relatert for at jeg skulle bry meg. kommer det flere slike så tror ikke jeg gidder å laste ned engang. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. september 2022 Del Skrevet 28. september 2022 26 minutes ago, Andres said: 1 hour ago, Mala said: Klarte ikke mer enn 12-13 timer inn i hovedspillet her jeg altså. Takler ikke disse generiske åpen verden spillene fra Ubisoft. spilte ikke Odissey, og fikk denne i PSplus så jeg lastet den ned. klarte ikke å spille mer enn 6 timer, ble for mye og får lite "assasins" relatert for at jeg skulle bry meg. kommer det flere slike så tror ikke jeg gidder å laste ned engang. Odyssey var små morsomt i noen timer, jeg ga fort opp spillet, men dro rundt å tok en mini tour av antikke hellas det var litt gøy. Valhalla hadde tatt alt det jeg ikke likte med Odyssey (som var sånn 80% av spillet) og gjorde det til 100 av spillet. Mer grindy, enda mer fantasi bullshit, enda styggere rustninger og våpen. Mindre kul verden å utforske. Totalt uinteressant historie og karakterer. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 28. september 2022 Del Skrevet 28. september 2022 Likte Origins, Odyssey og valhalla. grei 5'er på alle. men litt mange "fort" som må ryddes. Likte det bedre med en åpen verden enn GOW hvor man rusler etter en sti. Kratos løfter 3 tonn glatt, men er det ei busk i veien er det bom stopp. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 28. september 2022 Del Skrevet 28. september 2022 Andres skrev (3 timer siden): Mala skrev (4 timer siden): Klarte ikke mer enn 12-13 timer inn i hovedspillet her jeg altså. Takler ikke disse generiske åpen verden spillene fra Ubisoft. spilte ikke Odissey, og fikk denne i PSplus så jeg lastet den ned. klarte ikke å spille mer enn 6 timer, ble for mye og får lite "assasins" relatert for at jeg skulle bry meg. kommer det flere slike så tror ikke jeg gidder å laste ned engang. Klarte 6 timer da det kom ut. Men nå har jeg installert det igjen takket være denne artikkelen. Fikk lyst til å utforske et gravkammer Har akkurat ankommet England. Spiller på story mode så det blir ikke vanskelig hverftall. Så lenger man ikke har noen fordeler av å spille på større vanskelighetsgrad så ser jeg ikke noe vits i å gjøre det heller, Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. september 2022 Del Skrevet 28. september 2022 Kanskje story mode er løsningen for å gidde å spille igjennom dette ja, bra tips! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå