Nepa Skrevet 26. september 2022 Del Skrevet 26. september 2022 Har sett det noen ganger på bilder og videoer. Stort sett er det V-tegnet som vises, sammen med framvising av tunge og noen ganger blafring med tunge. Denne dama viser "rocketegnet" pluss tunga. (Paris er ute med sin 48 år eldre kjæreste Don McLean.) Lekker fyr. Men er det en frimurer som sier hei til en annen frimurer (fotografen)... Illuminati confirmed? Merkelig at det er Ok for folk å bli tatt bilde av slik. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 26. september 2022 Del Skrevet 26. september 2022 Hun gjør det fordi hun har lyst, tror jeg. At hun tenker at nå er jeg kul hvis jeg poserer slik. Lenke til kommentar
Nepa Skrevet 26. september 2022 Forfatter Del Skrevet 26. september 2022 Gaea skrev (18 minutter siden): At hun tenker at nå er jeg kul hvis jeg poserer slik. Gjør nok det.. Det er blitt vanlig at ungdommen rekker tunge til fotografene. Har bare sett dette det siste året eller de siste to åra, så det virker å være helt nytt. Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 27. september 2022 Del Skrevet 27. september 2022 (endret) Three decades later, what some call "the devil's horns" or "sign of the horns" has morphed into a mainstream way of saying, "Rock on" or "Hell, yeah" or "Good times." Tungeblafringen blir vel en ‘avansert’ form for å rekke tunge. Enkelte rockere er også kjent for tungeblafringen sin. Når Paris da viser rocketegnet og blafrer med tungen så blir det kanskje ‘the joke’s on you’: fotografen/seeren. Visuelt vise at hun (ironisk) IDGAF. Endret 27. september 2022 av NoBo Forb. autocorrect 1 Lenke til kommentar
Nepa Skrevet 27. september 2022 Forfatter Del Skrevet 27. september 2022 NoBo skrev (13 timer siden): ‘the joke’s on you’: fotografen/seeren. Fotografene velger å la dette gå ut til folk.. som her, en ung mann som gjør V-tegn og blafrer med tunga ved 5 min. 46 sek. (Traveling to Erbil in Kurdistan). Videoen er lagd av ei som trolig er av muslimsk opprinnelse. Tydeligvis har hun satt pris på den lille "hilsenen" og ikke vurdert å slette den. https://www.youtube.com/watch?v=S1kqekVdj4c Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 11. oktober 2022 Del Skrevet 11. oktober 2022 Jeg har ikke peiling på hva det betyr, men tenker "ikke bry deg/gi blaffen" eller noe lignende.🤔🤷 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå