Spillredaksjonen Skrevet 26. september 2022 Del Skrevet 26. september 2022 HBOs The Last of Us har fått sin første trailer Se den her. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 26. september 2022 Del Skrevet 26. september 2022 (endret) Bra valg av skuespiller til Joel, rip in peace btw. Men til Ellie så burde jo Ellen Page spilt etter min mening. Men fant sjokkerende ut akkurat at hun/han fant jo ut akkurat at hun/han ville være gutt istedet. Jaja men det finnes jo parykk? Hun som skal spille Ellie likner jo ikke på noen måte på Ellie i spillet, noe som Ellen Page, ehh Elliot gjør. Men ser ut som regissøren er stor fan av Game of thrones siden begge har spilt der..Noe som jo også kan være en god ting...... eller dårlig om han er fan av den siste sesongen. 😬 Jaja, vi gleder oss uansett, dette blir bra! Eller ufattelig dårlig..... Endret 26. september 2022 av Guybrush 3pwood Lenke til kommentar
Sir Ender Skrevet 26. september 2022 Del Skrevet 26. september 2022 Guybrush 3pwood skrev: Bra valg av skuespiller til Joel, rip in peace btw. Men til Ellie så burde jo Ellen Page spilt etter min mening. Men fant sjokkerende ut akkurat at hun/han fant jo ut akkurat at hun/han ville være gutt istedet. Jaja men det finnes jo parykk? Hun som skal spille Ellie likner jo ikke på noen måte på Ellie i spillet, noe som Ellen Page, ehh Elliot gjør. Men ser ut som regissøren er stor fan av Game of thrones siden begge har spilt der..Noe som jo også kan være en god ting...... eller dårlig om han er fan av den siste sesongen. 😬 Jaja, vi gleder oss uansett, dette blir bra! Eller ufattelig dårlig..... Æg er ikkje heilt enig av et par forskjellige grunner. Elliot lignet en del da hen var kjent som Ellen, men skuespilleren er og mye eldre enn hva Elly skal være i spillet. Men det var og en del kontroverse mellom skuespilleren og spillet da det først kom, da hen mente at de hadde kopiert utseende hens. Bare fordi en skuespiller ligner på en fiksjonell karakter, så burde ikke det være hovedgrunnlaget for hvorfor vedkommende får rollen. Det å faktisk kunne spille karakteren på en god måte burde veie tyngst. 7 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 26. september 2022 Del Skrevet 26. september 2022 (endret) Sitat : Sir Ender ( hvordan kan man rette på slik etter en post) ?? Du har et poeng der, men feil skuespiller likevel synes jeg. De kunne funnet en som lignet litt mer på Ellie, når de har funnet nærmest den perfekte Joel. Men men det blir bra uansett...en stund... Endret 26. september 2022 av Guybrush 3pwood Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 26. september 2022 Del Skrevet 26. september 2022 Guybrush 3pwood skrev (1 time siden): Men til Ellie så burde jo Ellen Page spilt etter min mening. Denne likheita skal ha vært tilfeldig, og med plagiatanklagene på at Naughty Dog kopierte utsjåanden utan å betale skodespelaren så ville det nok være nærmast umogleg å få til ein slik avtale. Hadde det derimot vært snakk om ein filmatisering av spelet Beyond two Souls som kom ut omtrent samtidig med Ellen Page i hovudrollen som stilte med både utsjåanden og stemmeskodespel så hadde det nok vært noko heilt anna. 1 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 26. september 2022 Del Skrevet 26. september 2022 (endret) The Avatar skrev (5 minutter siden): Denne likheita skal ha vært tilfeldig, og med plagiatanklagene på at Naughty Dog kopierte utsjåanden utan å betale skodespelaren så ville det nok være nærmast umogleg å få til ein slik avtale. Hadde det derimot vært snakk om ein filmatisering av spelet Beyond two Souls som kom ut omtrent samtidig med Ellen Page i hovudrollen som stilte med både utsjåanden og stemmeskodespel så hadde det nok vært noko heilt anna. Tilfeldig eller ikke, de burde funnet en som så ut som Ellie, og ikke som kremt, hun Got dama som er milevis fra utseendemessig. Om hun spiller bra, kanskje det.. Men som jeg skriver, det blir bra uansett. We adapt...... Endret 26. september 2022 av Guybrush 3pwood 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 26. september 2022 Del Skrevet 26. september 2022 (endret) 52 minutes ago, Guybrush 3pwood said: Tilfeldig eller ikke, de burde funnet en som så ut som Ellie, og ikke som kremt, hun Got dama som er milevis fra utseendemessig. Om hun spiller bra, kanskje det.. Men som jeg skriver, det blir bra uansett. We adapt...... Klassisk feiloppfatning å tro at mer likhet er bedre, det motsatte er som oftest tilfelle. Jo nærmere man legger seg originalmateriale, jo vanskeligere er det å innfri forventningene som aldri kan matche originalen, da man alltid vil sammenligne for å finne forskjeller. Derfor er jo de bedre adapsjonene basert på et univers eller konsept, ikke er forsøk på blåkopi som aldri vil funke. Nå er ikke jeg noe fan av valgt skuespiller heller, men er åpen for at det kan bli bra. Jeg regner med castingbyrået har gjort en grundigere jobb enn tilfeldige forumbrukere Hvis de nå absolutt skulle velge en "likere" skuespiller så hadde Kaitlyn Dever (som forøvrig var briljant i "Unbelievable") vært et langt bedre alternativ. Ellen Page er uansett altfor gammel til å passe i rollen. Edit: sidenote, tror Nick Offerman kan bli dritkul i denne Endret 26. september 2022 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 26. september 2022 Del Skrevet 26. september 2022 aidskake skrev (44 minutter siden): Klassisk feiloppfatning å tro at mer likhet er bedre, det motsatte er som oftest tilfelle. Jo nærmere man legger seg originalmateriale, jo vanskeligere er det å innfri forventningene som aldri kan matche originalen, da man alltid vil sammenligne for å finne forskjeller. Derfor er jo de bedre adapsjonene basert på et univers eller konsept, ikke er forsøk på blåkopi som aldri vil funke. Nå er ikke jeg noe fan av valgt skuespiller heller, men er åpen for at det kan bli bra. Jeg regner med castingbyrået har gjort en grundigere jobb enn tilfeldige forumbrukere Hvis de nå absolutt skulle velge en "likere" skuespiller så hadde Kaitlyn Dever (som forøvrig var briljant i "Unbelievable") vært et langt bedre alternativ. Ellen Page er uansett altfor gammel til å passe i rollen. Edit: sidenote, tror Nick Offerman kan bli dritkul i denne " Ellen Page er uansett altfor gammel til å passe i rollen." Han heter Elliot, ikke Ellen, vi er i 2022 for FFS Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 26. september 2022 Del Skrevet 26. september 2022 6 minutes ago, Guybrush 3pwood said: " Ellen Page er uansett altfor gammel til å passe i rollen." Han heter Elliot, ikke Ellen, vi er i 2022 for FFS Det var alt du klarte å få ut av innlegget mitt, bli krenket på noen andres vegne. Hjelpes det er virkelig ikke håp 🙄 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 26. september 2022 Del Skrevet 26. september 2022 aidskake skrev (30 minutter siden): Det var alt du klarte å få ut av innlegget mitt, bli krenket på noen andres vegne. Hjelpes det er virkelig ikke håp 🙄 Du tar ikke ironi veldig lett ser jeg... Se mitt første innlegg fks.. 🤭 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 27. september 2022 Del Skrevet 27. september 2022 (endret) Guybrush 3pwood skrev (7 timer siden): " Ellen Page er uansett altfor gammel til å passe i rollen." Han heter Elliot, ikke Ellen, vi er i 2022 for FFS Jeg kenner deg godt nok fra dette forumet, samt leste hele tråden. Jeg forsto med en gang det var irronisk, men jeg skal være helt ærlig å si det ikke kommer godt frem i alle fall når man ikke leser første posten 🤣 Endret 27. september 2022 av GrinderX9 Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 27. september 2022 Del Skrevet 27. september 2022 aidskake skrev (8 timer siden): Hvis de nå absolutt skulle velge en "likere" skuespiller så hadde Kaitlyn Dever (som forøvrig var briljant i "Unbelievable") vært et langt bedre alternativ. Kunne ikke vært mer enig. Jeg kjøper rett og slett ikke Bella Ramsey som den badassen Ellie skal bli, mens Dever har vist ved flere anledninger (eksempelvis i Justified) at hun kan spille nettopp det. Men bortsett fra det er jeg ekstremt håpefull om serien. 1 Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 27. september 2022 Del Skrevet 27. september 2022 Gringorilla skrev (8 minutter siden): Jeg kjøper rett og slett ikke Bella Ramsey som den badassen Ellie skal bli For hu spilte ikke badass i GoT? Syns traileren så veldig lovende ut og gleder meg veldig. Er mer "hyped" for denne serien enn jeg var for Rings of Power og House of the Dragon. 1 Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 27. september 2022 Del Skrevet 27. september 2022 Tobeass skrev (3 minutter siden): For hu spilte ikke badass i GoT? Nei, det synes jeg faktisk ikke. Hun slengte med kjeften, ja, men det var verken spesielt troverdig eller på samme fysiske måte som kreves for Ellie. Men jeg blir gledelig motbevist. 1 Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 27. september 2022 Del Skrevet 27. september 2022 Dette så litt kleint ut. Nok en Halo/Resident Evil affære? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. september 2022 Del Skrevet 28. september 2022 Kan bli bra dette.. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 30. september 2022 Del Skrevet 30. september 2022 bubba477 skrev (På 27.9.2022 den 8.49): Dette så litt kleint ut. Nok en Halo/Resident Evil affære? Synes det så bra ut jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå