Spillredaksjonen Skrevet 26. september 2022 Del Skrevet 26. september 2022 Call of Duty: Modern Warfare II-betaen plaget av juksemakere Infinity Ward varsler utestengelser. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 26. september 2022 Del Skrevet 26. september 2022 Så jævlig tragisk for pc. Blir ps5 her Lenke til kommentar
Iki Skrevet 26. september 2022 Del Skrevet 26. september 2022 Det har vel skjedd en del ganger med cod? Bruker samme kode fra forrige spill så da kan der hurtigere hackes neste gang. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 26. september 2022 Del Skrevet 26. september 2022 11 hours ago, BakaBerg said: Så jævlig tragisk for pc. Blir ps5 her Det er fleire cheaters på konsoll enn PC da, menmen. Men dette virer det som activision ikkje bryr seg noe særligt om. Eg håper virkelig Crossplay forsvinner, eller i det minste input-based crossplay, så eg slipper konsoll og kontroller spillere i mine games. Epic games derimot ser ut til å ha bannet Cronus Zen og Cronus Max. Det er vell den mest brukte cheaten på cod atm. Stort sett på konsollene. Synes også det er fansinerende at folk ikkje forstår at beta er til for å samle data, stenge ute hackere i ein beta virker jo ganske mot sin hensikt. Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 5. oktober 2022 Del Skrevet 5. oktober 2022 (endret) Noiz skrev (På 27.9.2022 den 0.56): Det er fleire cheaters på konsoll enn PC da, menmen. Men dette virer det som activision ikkje bryr seg noe særligt om. Eg håper virkelig Crossplay forsvinner, eller i det minste input-based crossplay, så eg slipper konsoll og kontroller spillere i mine games. Epic games derimot ser ut til å ha bannet Cronus Zen og Cronus Max. Det er vell den mest brukte cheaten på cod atm. Stort sett på konsollene. Synes også det er fansinerende at folk ikkje forstår at beta er til for å samle data, stenge ute hackere i ein beta virker jo ganske mot sin hensikt. Er enig i at cronus og lignende funksjoner som lar deg skifte input er cheating. Men ikke i nærheten like ille som de wallhacksene det var snakk om her da. Hvis beta er representativt for spillet, lover det bra for min del. Koste meg masse på ps5 Endret 5. oktober 2022 av BakaBerg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå