Turgon Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg flyttet for litt siden over mitt audigy kort fra den gmale pcen til den nye. PÅ den gamle funket alt utmerket, men nå kan jeg av en eller annen grunn ikke få 5.1 lyd. Noen som har en ide for løsning? PS. jeg får 2 kanalers lyd. Lenke til kommentar
Monken Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg hadde det samme problemet. Sjekk om at "digital output" er av eller på (min var på men skulle være av...) eller sjekk om at du har 5.1 settings Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg hadde det samme problemet. Sjekk om at "digital output" er av eller på (min var på men skulle være av...) eller sjekk om at du har 5.1 settings Det stod riktig, så det må nok være noe annet. NOen som har andre forslag? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 DIN NOOB gi den til meg, og kjøp den en nyen Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 DIN NOOB gi den til meg, og kjøp den en nyen Herre gud, kom med noe ordentlig, ellers så trenger du ikke svare. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg koblet ut den oransje ledningen, så fikk jeg til å spille 5.1 lyd fra lydkortet. Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg koblet ut den oransje ledningen, så fikk jeg til å spille 5.1 lyd fra lydkortet. Prøvde det, men det funket ikke. Huff, er stygt redd ofr at kortet er fysisk skadd. Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Æsj, nå har jeg "lekt" meg litt rundt, og nå får jeg falsk lyd (jeg tuller ikke) de første 2 sekundene av en sang (bare mp3). Har sterk tro på at dette er et software problem. Har prøvd å instalere alt på nytt og lignende, men det blir ikke bedre. Har noen noen ideer? Vet jeg fjernet en sånn mp3 sak i en sånn encoder greie, men jeg trodde det var for det innebygde skjemkortet. Uansett, er det noen som vet hvordan jeg får den frem igjen? Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 1. Har du sjekket driver, har den nyeste osv...... 2. Sjekket at kablene er rett (ikke bøyde eller på feil plass) 3. Snakket med kundeservicen til Creative eller de du har kjøpt det av 4. Send det tilbake. Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 1. Har du sjekket driver, har den nyeste osv......2. Sjekket at kablene er rett (ikke bøyde eller på feil plass) 3. Snakket med kundeservicen til Creative eller de du har kjøpt det av 4. Send det tilbake. Bruker de gamle driverne, de nye driverne finner desverre ikke kortet. Får ikke snedt det tilbake for kortet er 2 år gammelt. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Snakk med Creative, eller spør verksteder på nettet, de gir ofte gratis råd. Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Snakk med Creative, eller spør verksteder på nettet, de gir ofte gratis råd. ok Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Prøvd å koble det på hovedkortet dersom det støtter 5.1? Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Prøvd å koble det på hovedkortet dersom det støtter 5.1? jepp, det funket greit, Jeg vaqr innom MSI forumet nå og fant ut at det ikke var bare jeg som hadde problemer med kortet. Det var faktisk folk som ikke klarte å booten med det, så jeg tror jeg skal være glad for at jeg får lyd i det heletatt. Dett gjelder MSI K8T Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå