flippfloppykotty Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Hvor mye tror dere jeg kan klare å presse ut av dette HK og den prosessoren her? Ram er 2x 256 Twin Mos og 1x 256 Corsair, alle brikkene(ram) er pc2700. Har ikke noen videre planer om vannkjøling og vil ha et relativt stabilt system. Viftebråk bør helst ikke komme over 30dB... Lenke til kommentar
bambam Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Overklokking kommer veldig an på hardware til hardware, men jeg vil tippe du hvertfall kan nå 2.4-2.5GHz. Du sier lite om det er en P4-c(800bus, HT) eller -b(533 bus) prossessor, men da du ikke nevner bus'en eller HT så tenker jeg meg det er en -b. Disse kommer ikke like langt som -c prossessorene, men klokker alikevell relativt bra. Lenke til kommentar
flippfloppykotty Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Du sier lite om det er en P4-c(800bus, HT) eller -b(533 bus) prossessor, men da du ikke nevner bus'en eller HT så tenker jeg meg det er en -b. Er ikke sikker egentli, men vet du om HK støtter 800bus? I så fall er det da kompatibelt med Opteron? Må bare innrømme at jeg ikke har peil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå