Gilbert Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 trenger litt hjelp til noe photoshopgreier, hvilket forum poster man i da? er jo her alle photoshop-entusiastene holder på.... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 /me kan ta på meg tittelen som "U" visst det er greit. Dette er forsåvidt riktig forumdel ja. Eller "Bildebehandling osv...". Men hva lurer du på? (ganske vanlig å skrive det i første posten...) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg kan også være Mr. U. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg kan også være Mr. U. I would make a better U than U... Nope, bare spør om hva du vil, så kan vi alle svare så godt vi kan. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 cool... u skjønner, det er slutt med dama vettu (hehe... morsomt ordspill forresten), og etter te års samvær er hennes siste ønske fra forholdet å kunne få en cd av meg - og i den forbindelse trenger jeg litt hjelp med cover serru (samme artige(?) ordspill). Snakk om tekst "SE anette 1.0" eller "Special Edition anette 1.0" i en eller annen futuristisk utformelse. Store kontra små bokstaver er ettersom hva som passer, poenget er at jeg håper noen gidder å bry seg med å gi meg litt inspirasjon/forslag.... PS: nå har jeg spurt deltager'ne av tråden før jeg gikk off-topic, så håper ikke tråden blir flyttet... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 cool... u skjønner, det er slutt med dama vettu (hehe... morsomt ordspill forresten), og etter te års samvær er hennes siste ønske fra forholdet å kunne få en cd av meg - og i den forbindelse trenger jeg litt hjelp med cover serru (samme artige(?) ordspill). Snakk om tekst "SE anette 1.0" eller "Special Edition anette 1.0" i en eller annen futuristisk utformelse. Store kontra små bokstaver er ettersom hva som passer, poenget er at jeg håper noen gidder å bry seg med å gi meg litt inspirasjon/forslag.... PS: nå har jeg spurt deltager'ne av tråden før jeg gikk off-topic, så håper ikke tråden blir flyttet... Snakker vi hjerteformer her eller? Please! Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 cool... u skjønner, det er slutt med dama vettu (hehe... morsomt ordspill forresten), og etter te års samvær er hennes siste ønske fra forholdet å kunne få en cd av meg - og i den forbindelse trenger jeg litt hjelp med cover serru (samme artige(?) ordspill). Snakk om tekst "SE anette 1.0" eller "Special Edition anette 1.0" i en eller annen futuristisk utformelse. Store kontra små bokstaver er ettersom hva som passer, poenget er at jeg håper noen gidder å bry seg med å gi meg litt inspirasjon/forslag.... PS: nå har jeg spurt deltager'ne av tråden før jeg gikk off-topic, så håper ikke tråden blir flyttet... Snakker vi hjerteformer her eller? Please! eh... nei.. forholdet er slutt da vettu... futuristisk utformelse blått er vel yndlingsfargen... Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 kan prøve å lage noe:D Ha ikke for store forhåpninger da.. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Jeg tipper hun vil ha en personlig gave, så blir det ikke litt feil å få andre til å gjøre det for deg da? Endret 12. januar 2004 av satyrium Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 tja... jeg skal produsere/spille inn en 90 minutters plate... er ikke det personlig nok da? Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Jeg tipper hun vil ha en personlig gave, så blir det ikke litt feil å få andre til å gjøre det for deg da? Kommer hun til å se det da? .. neida. Blir sikkert ikke noe bra likevel Endret 12. januar 2004 av no_remorse Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 [...] bry seg med å gi meg litt inspirasjon [...] Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 hoho dette kom i kategorien "inspirasjon" og ikke "forslag" Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Siden flodhest ikke er her, tillater jeg meg å være hans stedsfortreder: *knegg* *hummre* Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 sorry folx, hjerter er nok uaktuelt...hehe... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Hehe. Forstod jo det da. Siden dette er en personlig gave, vil jeg anbefale deg å lage noe selvmekket, gjerne med bilder fra deres stunder sammen (selv om det er slutt). Nå vet jeg jo ikke om du vil hennes hjerte til å smelte, men noe selvmekka personlig er en sikker vinner. Snakker av erfaring fra ungdomsskolestadiet... EDIT: PC @ 1700! Endret 12. januar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 tolkes det dithen at det ikke er inspirasjon å finne her?? jaja... tusen takk alle fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå