Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

cool... u skjønner, det er slutt med dama vettu (hehe... morsomt ordspill forresten), og etter te års samvær er hennes siste ønske fra forholdet å kunne få en cd av meg - og i den forbindelse trenger jeg litt hjelp med cover serru (samme artige(?) ordspill). Snakk om tekst "SE anette 1.0" eller "Special Edition anette 1.0" i en eller annen futuristisk utformelse. Store kontra små bokstaver er ettersom hva som passer, poenget er at jeg håper noen gidder å bry seg med å gi meg litt inspirasjon/forslag....

PS: nå har jeg spurt deltager'ne av tråden før jeg gikk off-topic, så håper ikke tråden blir flyttet...

Lenke til kommentar
cool... u skjønner, det er slutt med dama vettu (hehe... morsomt ordspill forresten), og etter te års samvær er hennes siste ønske fra forholdet å kunne få en cd av meg - og i den forbindelse trenger jeg litt hjelp med cover serru (samme artige(?) ordspill). Snakk om tekst "SE anette 1.0" eller "Special Edition anette 1.0" i en eller annen futuristisk utformelse. Store kontra små bokstaver er ettersom hva som passer, poenget er at jeg håper noen gidder å bry seg med å gi meg litt inspirasjon/forslag....

PS: nå har jeg spurt deltager'ne av tråden før jeg gikk off-topic, så håper ikke tråden blir flyttet...

Snakker vi hjerteformer her eller? Please! :D

Lenke til kommentar
cool... u skjønner, det er slutt med dama vettu (hehe... morsomt ordspill forresten), og etter te års samvær  er hennes siste ønske fra forholdet å kunne få en cd av meg - og i den forbindelse trenger jeg litt hjelp med cover serru (samme artige(?) ordspill). Snakk om tekst "SE anette 1.0" eller "Special Edition anette 1.0"  i en eller annen futuristisk utformelse. Store kontra små bokstaver er ettersom hva som passer, poenget er at jeg håper noen gidder å bry seg med å gi meg litt inspirasjon/forslag....

Snakker vi hjerteformer her eller? Please! :D

eh... nei.. forholdet er slutt da vettu... :blush:

futuristisk utformelse

blått er vel yndlingsfargen...

Lenke til kommentar

Hehe. Forstod jo det da. Siden dette er en personlig gave, vil jeg anbefale deg å lage noe selvmekket, gjerne med bilder fra deres stunder sammen (selv om det er slutt).

Nå vet jeg jo ikke om du vil hennes hjerte til å smelte, men noe selvmekka personlig er en sikker vinner. :thumbup:

Snakker av erfaring fra ungdomsskolestadiet... :blush::laugh:

EDIT: PC @ 1700! :w00t:

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...