Mr. Larsen Skrevet 24. september 2022 Del Skrevet 24. september 2022 Jeg skal oppgradere varmtvannsberederen til en som har innvendig spiral til varmepumpe og er bedre isolert enn den jeg har i dag. Jeg har tenkt å bruke kun varmepumpen(luft/vann) til oppvarming av vannet. Jeg har sett på beredere fra Oso og Høiax, men prisforskjellen er ganske stor. Høiax titanium eco spiral 200 koster ca 11000,- mens en Oso delta geocoil 200 koster ca 21500. Jeg har tenkt å kjøpe Høiax sin tank. Er det noen med kunnskap om beredere som har formening om hvorfor Oso sin bereder er nesten dobbelt så dyr? Er den dobbelt så god?😋 Jeg er forøvrig åpen for andre løsninger/produsenter hvis noen har gode erfaringer Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. september 2022 Del Skrevet 24. september 2022 Oso er som Miele, et premium merke, men andre produkter kan være like bra, og noen ganger bedre. Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 24. september 2022 Del Skrevet 24. september 2022 Hvis du har konto på FB, kan eks. gruppen Smarthus & IoT Norge anbefales. Der kan du også få råd og veiledning om andre momenter rundt det du planlegger. Lenke til kommentar
Mr. Larsen Skrevet 24. september 2022 Forfatter Del Skrevet 24. september 2022 takker for tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå