TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. september 2022 Del Skrevet 23. september 2022 (endret) Oppdaget i dag at når jeg trykker på denne save knappen under YT videoen så lager den lyd fra seg (Se bilde). Syns det var veldig irriterende. Er det noen som vet hvordan man fjerner den lyden med ønskelig? 🙄🙄 Endret 24. september 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 23. september 2022 Del Skrevet 23. september 2022 Den legger bare videoen til en spilleliste du har laget, det er ingen lyd. Det må være noe du har installert. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. september 2022 Forfatter Del Skrevet 24. september 2022 Uderzo skrev (11 timer siden): Den legger bare videoen til en spilleliste du har laget, det er ingen lyd. Det må være noe du har installert. Den lager faktisk lyd. Jeg har ikke installert noe på lenge. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. september 2022 Forfatter Del Skrevet 24. september 2022 Sjekket den ut akkurat nå, nå ga den ikke noe lyd. Veldig rart. 😮 I går gjorde den det, men ikke i dag. Sikkert noe slags bug greie eller noe jeg kom borti noe med uhell. 😳😳🙄 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå