Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Yo, yo...har endra litt på hele "møkka" som ble hele bobla i det dere sa i stad i det forrige emne jeg satte opp som du kan finne her

Her er linken til siden:

Supreme Design

Noen som vet hvordan man fjerner pop-upen på mydot.tk????

Noen nevnte det denne topicen...men ga ikke linken til forum seksjonen som fortalte hvordan man gjør det:(

Vel,vel...ikke vær så hard da plz med den negative...hihi:)

Endret av rajiv
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
flott side men minner om en annen side jeg har sett........hmmm........

Denne du tenker på?

EDIT: gatebiler.tk var før meg.

Synes siden din var myyyeee bedre enn det forrige du viste.

Skal jeg kritisere litt, kan jeg si at shoutboxen brøt med resten, da den var både for lang og har ikke samme kantlinjer som resten av boksene. Ellers helt greit.

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar

Inspirert? Det der er kodestjeling! (tror jeg :ermm: )

Anyways, syntes ikke sida var "all that", og ihvertfall ikke "supreme". Sorry, men den trenger mer tid og kjærlighet :ermm:

Når det gjelder innholdet: Er det bare jeg som ser 2-3 bittesmå bilder som er snytt rett ut av en eller annen tut, eller rett og slett ikke er spesiellt bra? :| ja, det er mulig jeg er frekk, men du må ha et visst nivå når du kaller deg supreme design. Synes jeg...

Lenke til kommentar
Synes ikke at det ligner så veldig mye/ekstremt på http://www.ihrstad.com/.

Jeg har anna farge, andre kantlinjer...så ripping...I don't think sow.

Men du innrømmer å ha sett på den?

Når du driver en side som omhandler webdesign, så bør du ikke gjøre det på måten du har gjort det nå. Virker meget useriøst. Du kan ikke kalle dette ditt eget, enten du har sett siden før eller ikke. En viktig del av webdesign er nyskapning, noe du overhodet ikke har tenkt på.

Og; Å kalle HalTan en surpromp, er ingen god idè.... :no:

Lenke til kommentar
kremt...ikke legg all skylda på meg da "SURPOMP"

Jeg en venn har liksom laga sida....

Liker ikke at du blir sur på HalTan her. Han informerer bare stille og rolig om hva som er gjort og kan gjøres bedre. :ermm:

Betyr dette at du driver med webdesign, men en venn har laga sida di? :ermm:

Vi mener oppsettet ditt er det samme som på Ihrstad.com. Kantlinjer? WOW! Farge? Javell? Vi sier ikke du har rippa noe, men du har/venne din har helt klart vært altfor inspirert av Ihrstad sitt forholdsvis geniale verk.

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar
kremt...ikke legg all skylda på meg da "SURPOMP"

1. Jeg er ingen surpomp fordi jeg kritiserer det jeg synes er et rett ut makkverk av en side, og til og med gjør det ganske så pent og ordentlig. NÅ derimot, etter at jeg har sagt hva jeg egentlig mener, NÅ er jeg SUR aka. SURPOMP! :angry:

2.

Norsk?

EDIT:

* Surpompen setter seg i en krok og hører på høy og bråkete metall og surmuler.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Jeg tror det er veldig lett å bli inspirert av andre.. ...litt for mye..

..jeg blir det selv... www.nanoclan.com er på en måte printet inn i hukommelsen.. ...det setter faktisk lett en stopper for kreativiteten.. ..men bør alikevel ungå å bli for inspirert..

De 2 sidene det er diskutert i denne tråden må jeg si har STORE likheter..

Uten tivl..

:no:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Fin side, men rip-off, som nevnt. Originalen er bedre og rip-offs liker vi ikke. Ha|Tan har rett.

Begynn på ny.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...