MysticoN Skrevet 22. september 2022 Del Skrevet 22. september 2022 Hei. Så jeg har begynt å dampe igjen for å slutte med sigaretter. Har kjøpt noe juice men nå gjenstår det nikotin. Jeg har ei flaske med nikotin som har stått i et et mørkt skap i 1 år. Hvordan finner jeg ut om den kan brukes enda eller om den er gammel ?Veska er brun men lukter ingenting. Også hvor mye skal jeg tilsette i en 100 ml flaske? Er noen tabeller jeg har sett men er usikker på hvor man skal starte for en person som har røykt light sigaretter . Lenke til kommentar
TwoFace Skrevet 22. september 2022 Del Skrevet 22. september 2022 Den nikotinen kan du helt klart bruke, null problem. Hvordan damper du? MTL(Munn til lunge/Du inhalerer som du gjør med røyk) eller DL(Direkt lunge) ? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 22. september 2022 Forfatter Del Skrevet 22. september 2022 (endret) DL, og bruker tank siden jeg måtte ha ny mod. Kjøpte swag 80. Nikotin skal være brun da ikke sant? Kjøpte flaske med Mengde: 100 ml / 120 ml (shortfill). Slik å forstå er det at dette er fordi at jeg skal etterfylle nikotin. vil det si 20 ml? Endret 22. september 2022 av MysticoN Lenke til kommentar
TwoFace Skrevet 22. september 2022 Del Skrevet 22. september 2022 (endret) Det stemmer at nikotin er brunt ja. Om du bruker DL, så ville jeg prøvd 3ml nik, det tilsvarer ca 10ml MTL= med tanke på hvor sterkt det kjennes. Legger ved en trykkbar link til hvordan du skal blande nik-styrken din. Trykk her Siden du har 100ml flaske, så er det veldig lett å regne. Vil du ha 3ml nik-styrke, så tar du å fyller 3ml rent nikotin på flasken og rister godt. Vil du ha den opp til 5ml, så legger du til 2ml nikotin til. = 5ml totalt. Shortfill betyr at du tilsetter din egen nik(Så mye du vil ha, og etterfyller med PG/VG om du vil. Om du hadde fullt på 20ml nikotin på en 100ml flaske, så hadde nivået blitt 20ml nik per ml. Da hadde du fått deg en helvetes opplevelse om du hadde vapet denne i DL, MTL kan fint dampe 20ml nik da. Ligger på 15ml selv. 5ml nik på DL. Endret 22. september 2022 av TwoFace Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 22. september 2022 Forfatter Del Skrevet 22. september 2022 Haha. Trolig at en helvettes opplevelse er på vei da. Mangler måle instrument og tok det på øye mål da jeg ikke ville gå til innkjøp av flere sigaretter Men takker for svar. Skal kjøpe sprøyter i morgen Lenke til kommentar
TwoFace Skrevet 22. september 2022 Del Skrevet 22. september 2022 Går på øyemål selv. Gøy å prøve seg litt frem. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 22. september 2022 Forfatter Del Skrevet 22. september 2022 jojo, men du har jo holdt på med dette en stund du startet vel ikke med øyemål tenker jeg Lenke til kommentar
TwoFace Skrevet 22. september 2022 Del Skrevet 22. september 2022 Det er sant. Nei, men jeg begynte fort å eksperimentere. Faktisk en veldig koselige hobby å drive med. Lage forskjellige juicer, prøve forskjellige smaker, bygge coiler og slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå