Spillredaksjonen Skrevet 21. september 2022 Del Skrevet 21. september 2022 – Jeg er en av Norges beste AWP-spillere VOID sin nye AWP-spiller strutter av selvtillit før kveldens oppgjør mot Apeks Rebels. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 21. september 2022 Del Skrevet 21. september 2022 (endret) Spillredaksjonen skrev (18 minutter siden): – Jeg er en av Norges beste AWP-spillere Endret 21. september 2022 av PaladinNO Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 21. september 2022 Del Skrevet 21. september 2022 (endret) Folk som skryter av seg selv er det verste jeg vet. Selv om jeg er uten tvil er norges desidert største Monkey Island™ fan så holder jeg meg for god til å skryte av det.... Endret 21. september 2022 av Guybrush 3pwood 2 2 Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 21. september 2022 Del Skrevet 21. september 2022 Guybrush 3pwood skrev: Folk som skryter av seg selv er det verste jeg vet. Selv om jeg er uten tvil er norges desidert største Monkey Island™ fan så holder jeg meg for god til å skryte av det.... Har hatt en følelse av at du kanskje var fan en stund, var ett eller annet som gjorde at jeg trodde det men greier ikke helt å sette fingeren på det. OT: Nei det er du ikke, det er alltid de som skryter slik som lar det gå i huet når det går dårlig og så ødelegger det mer for deg psykisk enn motstanderen. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. september 2022 Del Skrevet 21. september 2022 Norge er vel ikke en særlig høy målestokk ang cs proffer, selv om det er 4-5 stykk som spiller på høyt internasjonalt nivå. Langt unna nivået til sverige og danmark f.eks som har enormt med pro players. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 21. september 2022 Del Skrevet 21. september 2022 MOO- skrev (3 timer siden): Guybrush 3pwood skrev (5 timer siden): Folk som skryter av seg selv er det verste jeg vet. Selv om jeg er uten tvil er norges desidert største Monkey Island™ fan så holder jeg meg for god til å skryte av det.... Har hatt en følelse av at du kanskje var fan en stund, var ett eller annet som gjorde at jeg trodde det men greier ikke helt å sette fingeren på det. OT: Nei det er du ikke, det er alltid de som skryter slik som lar det gå i huet når det går dårlig og så ødelegger det mer for deg psykisk enn motstanderen. Joke ----> you Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. september 2022 Del Skrevet 21. september 2022 6 hours ago, Guybrush 3pwood said: Folk som skryter av seg selv er det verste jeg vet. Selv om jeg er uten tvil er norges desidert største Monkey Island™ fan så holder jeg meg for god til å skryte av det.... Nå har jeg aldri spilt Monkey Island, men som norges nest største kverulant, må jeg påstå at jeg er Norges største Monkey Island fam. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 22. september 2022 Del Skrevet 22. september 2022 Guybrush 3pwood skrev: MOO- skrev (3 timer siden): Guybrush 3pwood skrev (5 timer siden): Folk som skryter av seg selv er det verste jeg vet. Selv om jeg er uten tvil er norges desidert største Monkey Island™ fan så holder jeg meg for god til å skryte av det.... Har hatt en følelse av at du kanskje var fan en stund, var ett eller annet som gjorde at jeg trodde det men greier ikke helt å sette fingeren på det. OT: Nei det er du ikke, det er alltid de som skryter slik som lar det gå i huet når det går dårlig og så ødelegger det mer for deg psykisk enn motstanderen. Joke ----> you Var ikke ment til deg etter "OT", den fjerna avsnittet mitt så det så helt dumt ut. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 22. september 2022 Del Skrevet 22. september 2022 MOO- skrev (Akkurat nå): Var ikke ment til deg etter "OT", den fjerna avsnittet mitt så det så helt dumt ut. Aahh ok, det går bra Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 23. september 2022 Del Skrevet 23. september 2022 Gunfreak skrev (På 21.9.2022 den 22.59): Nå har jeg aldri spilt Monkey Island, men som norges nest største kverulant, må jeg påstå at jeg er Norges største Monkey Island fam. LOL 1 Lenke til kommentar
RookieNO Skrevet 23. september 2022 Del Skrevet 23. september 2022 Da følger jo det naturlige spørsmålet; hvem ER den største kverulanten?!? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. september 2022 Del Skrevet 23. september 2022 La oss bare si han også henger på gamer.no forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå