Redaksjonen. Skrevet 20. september 2022 Del Skrevet 20. september 2022 Dette er nytt i den hittil største oppdateringen av Windows 11 Lenke til kommentar
Severin Suveren Skrevet 21. september 2022 Del Skrevet 21. september 2022 (endret) Kan oppgavelinjen endelig legges der en ønsker den? Jobber på en 49" 32:9 og her er det veldig greit å ha oppgavelinjen på en av sidene av skjermen, slik en kunne på W10. Oppgavelinjen i W11 er egentlig bare en enorm nedgradering fra tidligere Windows versjoner. Endret 21. september 2022 av Severin Suveren Lenke til kommentar
Abel46 Skrevet 21. september 2022 Del Skrevet 21. september 2022 Jeg må bare innrømme; jeg ser ingen grunn til å "oppdatere" til Windows 11. Windows 10 (som skulle være den siste versjonen) fungerer helt greit for meg. Lenke til kommentar
jyggo Skrevet 21. september 2022 Del Skrevet 21. september 2022 Abel46 skrev (7 timer siden): Jeg må bare innrømme; jeg ser ingen grunn til å "oppdatere" til Windows 11. Windows 10 (som skulle være den siste versjonen) fungerer helt greit for meg. (Anklager deg ikke for noe, bruker bare kommentaren din som eksempel for å lufte noe jeg har på hjertet) Føler mange ikke tenker over sikkerhetsaspektet når det handler om oppdateringer. For øyeblikket er det ingen grunn til å legge win10 på hylla nei, men før eller siden når også win10 end-of-life. Mange sa nok også at "det fungerer helt greit for meg" når xp nådde end-of-life. Hvordan disse i det hele tatt tør og koble maskinen til internett er et mysterium for meg. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 21. september 2022 Del Skrevet 21. september 2022 jyggo skrev (3 timer siden): (Anklager deg ikke for noe, bruker bare kommentaren din som eksempel for å lufte noe jeg har på hjertet) Føler mange ikke tenker over sikkerhetsaspektet når det handler om oppdateringer. For øyeblikket er det ingen grunn til å legge win10 på hylla nei, men før eller siden når også win10 end-of-life. Mange sa nok også at "det fungerer helt greit for meg" når xp nådde end-of-life. Hvordan disse i det hele tatt tør og koble maskinen til internett er et mysterium for meg. End-of-life for Windows 10 er ikke før i oktober 2025. Så en kan trygt bruke Win10 til da. Lenke til kommentar
ElmerFudd Skrevet 26. september 2022 Del Skrevet 26. september 2022 Hvorfor legger ikke Microsoft litt krefter på oppdater programmer som f.eks. Management Console (Datamaskin handling). Det er et begredelig program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå