Sangesland Skrevet 20. september 2022 Del Skrevet 20. september 2022 (Hvis jeg har postet feil så vennligst flytt tråden). Leverte min mobil, huawei mate 10 pro, på reperasjon hos Dr. Mobil jessheim i dag. Skulle bytte bakside og batteri, begynte å bli dårlig etter ~3 års bruk. 50 minutter etter jeg får returnert tlf så slutter skjermen å fungere. Når jeg da er innom butikken får jeg bekreftet at skjermen er død men dette kan umulig være dems feil. En skjerm kan ikke kortslutte etter batteribytte, kun hovedkortet. Dem fraskriver seg alt ansvar. Stemmer virkelig dette? Forslag til hvordan jeg tar dette videre? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 20. september 2022 Del Skrevet 20. september 2022 Skrev ikke du under på noen slags form for papir før du leverte fra deg tlf? Om skjermen ikke har fysiske skader kan de ikke klandre bruker Lenke til kommentar
nomore Skrevet 20. september 2022 Del Skrevet 20. september 2022 Det er da mest nærliggende å tro at feilen ligger hos verkstedet. Så jeg hadde klaget til de. Og klaget mer om de ikke gav seg. Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 20. september 2022 Del Skrevet 20. september 2022 (endret) Du kan klage til forbrukerrådet dersom du ikke får gjennnomslag hos verkstedet. Endret 20. september 2022 av Ole3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå