Cucum(r) Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Jeg har en designsperre for tiden.. Alle sider som jeg lager ender opp med samme oppsettet (Slik som dette) Så jeg lurte på om det var noen som hadde noen ideer til et litt "annerledes" oppsett? Henrik Endret 12. januar 2004 av SirIce Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Tja.. F.eks med en side som popper opp i et nytt vindu med fast størrelse har du mange muligheter. Som f.eks gjort på crime.demoted.org. Denne formen er vel generelt sett ikke likt dah.. I det siste har jeg blitt storfan av små layouts, som f.eks thinger eller enzomnia.net. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) hmm... enzomnia.net funka ikke her... men kanskje jeg burde satse på et litt mindre oppsett... Det er bare å fortsette og poste idèer Endret 12. januar 2004 av SirIce Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Et godt steg på veien er å se igjennom de andre postene som omhandler teamet, eller besøke csszengarden.com. Endret 12. januar 2004 av satyrium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå