Gå til innhold

Feedback av webside ønskes

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle dra fram støvsugeren og hive meg ut til ulvene. :scared:

Trenger litt feedback fra et webdesign jeg har hatt liggende på maskinen en stund.

Det gjelder en filmside som jeg lagde i forbindelse med en skoleoppgave.

Etter jeg fikk min karakter og sluttet på skolen så har jeg latt oppgaven ligge i dvale. Helt til jeg igjen fikk "web-designer"-lysten tilbake.

Jeg kom da på denne filmsiden min som jeg ble noenlunde fornøyd med. Men som har en del mangler og feil, så jeg tenkte derfor på å oppdatere den og ta den litt mer seriøs. Men altså først vil jeg høre deres mening om den. Er den vits å bruke noe tid på?

Ikke se på innholdet, men selve designet.

Den ligger til alles spott og spe på:

http://home.broadpark.no/~alavik/film/

PS:

Siden er ikke-funksjonabel med Opera (noe jeg har tenkt å fikse hvis jeg får nok positiv tilbakemelding til å bli motivert for oppgaven).

PS 2:

Skal innrømme at bakgrunnen er rappet fra disse sidene her. Beklager dette, men fant ikke noe som passet bedre enn denne. :blush:

Skal jeg utvikle siden mer så skal jeg nok finne en erstatning.

Takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble litt grått, som allerede er sagt.

Ellers var design og oppsett helt greit, og absolutt noe å jobbe videre med! :thumbup:

Synes kanskje den logoen som går over innholdet i ramma var litt stor.

Mulig hele siden burde vært bittelitt lengre, men smått var pent det og.

Lenke til kommentar
litt grå og kjedelig.
Ble litt grått, som allerede er sagt.
Jepp, men det som var tenkt med denne siden er at den skulle være svart-hvitt som var filmens "ekte" farger.

ellers så syns jeg siden var veldig kort. det ble litt uoversiktlig. Hvis du hadde lagd den litt lenger tror jeg man vilel fått med seg innholdet bedre
Siden var ment til å være litt liten og kort for den skulle passe til å vises i 1024x768 uten å måtte scrolles. Men er enig den er den litt for liten.

Kanskje litt forvirrende å ha linkene i bunnen av siden?
Ja men tenkte det skulle være en litt orginal vri. Men ser at den kan være litt vanselig å få øye på.

- Menyen "der nede" har samme tesktfarge som bakgrunnen (svart), som gjør at den forsvinner heilt.
Hmm rart.. hos meg så er tekstfargen på linkene hvite mens bakrunnen er svart, så jeg ser klart teksten i menyen. Du ser vel ikke siden i Opera eller noe, for IE er best for denne siden.

Ellers takk for all kritikk, både den negative og positive. :thumbup:

Fant forresten denne oppdaterte versjonen av siden, som kanskje løser noe av problemene noen har hatt med siden før. Uansett så er det innhold lagt til, men veldig utdatert som dere sikkert ser. Her er url: http://film.sheepmods.com/

Siden vil også etterhvert bli oppdatert på den url'en.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Likte siden din jeg.. tror jeg ville laget den litt lenger og breiere... ..men så er det bare meg da..

Må si meg enig i det.

Lenke til kommentar
Fått inspirasjon nok nå japsejan. :dontgetit:

(er nicket ironisk?)

Ja nå har jeg fått mer en nok å jobbe med. Hehe når det kommer til nicket så har jeg ikke mye jeg skulle ha sagt. Ble kalt det engang, av en eller annen merkelig grunn :ermm:, så etter det så har det bare sittet printet i hjernebarken. :p

Anyway så er jeg enig at siden er litt grå og litt rotete, noe av de tingene jeg skal prøve å få ordnet. Menyen skal jeg gjøre litt tydligere og kanskje flytte den opp, men vi får se. Siden skal også gjøres bredere og lengre noe av det første jeg vil jobbe med. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...