Oscarthegreat1 Skrevet 19. september 2022 Del Skrevet 19. september 2022 Betyr dette at appversjonen ikke fungerer? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 19. september 2022 Del Skrevet 19. september 2022 (endret) Jeg har en onyx leaf, og jeg kan bruke BookBites appen helt fint. Endret 19. september 2022 av mongojarle Lenke til kommentar
Oscarthegreat1 Skrevet 19. september 2022 Forfatter Del Skrevet 19. september 2022 Er det android 11på den? Hvor gammel er den? Lenke til kommentar
Oscarthegreat1 Skrevet 19. september 2022 Forfatter Del Skrevet 19. september 2022 Har denne, men får ikke lagt inn book bites. Merkelige greier. Usikker på om det er appen . Kan returnere på angrefrist, men usikker på om det vil fungere etterhvert med oppdatteringer. Onyx BOOX Nova Air C 7,8" 32GB Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 20. september 2022 Del Skrevet 20. september 2022 (endret) Min er helt ny, kjøpt for en måneds tid siden. Usikker på android versjon, men kan vel sjekke. Men min er vel en ny modell mener jeg på... Har du aktivert play store? Edit: Min har android 10. Endret 20. september 2022 av mongojarle Lenke til kommentar
Oscarthegreat1 Skrevet 20. september 2022 Forfatter Del Skrevet 20. september 2022 Ja, play store er i gang. Kan det være android 11 som er problemet? Er du fornøyd med onyx? Lenke til kommentar
Oscarthegreat1 Skrevet 20. september 2022 Forfatter Del Skrevet 20. september 2022 Ser ut som det ordner seg. Svar fra book bites. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 20. september 2022 Del Skrevet 20. september 2022 (endret) Apper kan aktiveres/deaktiveres i play store på forskjellige grunnlag. Android-versjon, maskinvaresignaturer, enhetssignaturer osv. Lite sannsynlig at det er android-versjon som er problemet på så høy versjon som android 10/11. Av og til kan det løses ved å bare laste ned appen som en .apk og sideloade. Men hvis de jobber med saken så blir det sikkert fikset. Endret 20. september 2022 av bo1e Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 20. september 2022 Del Skrevet 20. september 2022 8 hours ago, Oscarthegreat1 said: Ja, play store er i gang. Kan det være android 11 som er problemet? Er du fornøyd med onyx? Så langt er jeg fornøyd... Har bare lest to bøker, som jeg har lokalt, ikke gjennom Bookbites. Lenke til kommentar
Oscarthegreat1 Skrevet 20. september 2022 Forfatter Del Skrevet 20. september 2022 bo1e skrev (6 timer siden): Apper kan aktiveres/deaktiveres i play store på forskjellige grunnlag. Android-versjon, maskinvaresignaturer, enhetssignaturer osv. Lite sannsynlig at det er android-versjon som er problemet på så høy versjon som android 10/11. Av og til kan det løses ved å bare laste ned appen som en .apk og sideloade. Men hvis de jobber med saken så blir det sikkert fikset. Hvordan gjør jeg det med apk og sideloade? Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 21. september 2022 Del Skrevet 21. september 2022 How to sideload and install apps on Android as APKs or App Bundles https://www.xda-developers.com/how-to-sideload-install-android-app-apk/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå