Gå til innhold

Litauere er vinningskriminelle. Hvorfor?


Anbefalte innlegg

Karltorbj skrev (20 timer siden):

Hvem er det, du sikter til her?

Innvandrere

Mennesker?

Litauere? 

Alle, men innvandrere skiller seg klart negativt ut på flere faktorer, særlig familievold. Å være hyggelig i en setting ikke er noen målestokk for personen i sin helhet.

Gikk videre på kommentar om å tolke mye positivt og bra som agenda... Ref mitt forrige innlegg. Heldigvis har ikke det vært noe tema i tråden her (tema skjult agenda) , kun et løst innspill fra Karltorbj. 

Din kommentar om å tolke positive Litauere med å ha skjult agenda forstår jeg ikke hvor kom fra. Det har ikke vært tema fra noen her. 

Endret av plankeby
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
plankeby skrev (7 minutter siden):

Alle, at hyggelig i en setting ikke er noen målestokk for personen i sin helhet.

En videre kommentar på å tolke mye positivt og bra som agenda... Heldigvis har ikke det vært noe tema i tråden her, kun et løst innspill. 

Det startet jo med en diskusjon, om ukranierene.

Hvordan klarte du aa spore saapass av?

 

Endret av Karltorbj
Lenke til kommentar
Karltorbj skrev (9 minutter siden):

Det startet jo med en diskusjon, om ukranierene.

Hvordan klarte du aa spore saapass av?

 

Faktisk din kommentar om den hyggelige nabo. Som alene ikke er noen referanse for en gruppe. Og ditt innspill om positive personer og skjult agenda 😊 Så jeg hang meg på avsporingen.

Vi får ta den tilbake til trådstarter sitt tema. God helg. 

Endret av plankeby
Lenke til kommentar
plankeby skrev (5 minutter siden):

Faktisk din kommentar om den hyggelige nabo. Som alene ikke er noen referanse for en gruppe. Og ditt innspill om positive personer og skjult agenda 😊 Så jeg hang meg på avsporingen.

Vi får ta den tilbake til trådstarter sitt tema. God helg. 

Aa komme med noe positivt i den sammenhengen, var relevant.

Lenke til kommentar
lada1 skrev (10 minutter siden):

Litt Norden også?  Man blir ikke automatisk "øst-europeer" i (europeiske) land som ble tatt av Sovjet i sin tid.

Store Norske sier:

»Litauen er en republikk i Nordøst-Europa. »

Wikipedia sier at «øst-europa» er en flytende definisjon, hvor både fjellkjeder og jernteppet kan bety noe:

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Øst-Europa
 

-k

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...