Redaksjonen. Skrevet 18. september 2022 Del Skrevet 18. september 2022 Viken fiber og Altibox har tekniske problemer Lenke til kommentar
Pop Skrevet 18. september 2022 Del Skrevet 18. september 2022 Det er IKKE bare på østlandet nei, selv om det sikkert er verdens navle. Nordvestlandet er ihvertfall berørt. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 18. september 2022 Del Skrevet 18. september 2022 (endret) Jeg leste saken. Da hadde jeg wifi. Nå en time seinere har de tukla det til sånn at nettet ikke funker her.. Edit: Online igjen etter ca 30min. Endret 18. september 2022 av Trene Arnholdt Lenke til kommentar
Bjarne Nilsson Skrevet 19. september 2022 Del Skrevet 19. september 2022 Hold on en av deres sentrale routere går ned og hunder på sør og østlandet for problemer, enten er pressemeldungen ukomplette, journalisten har misforstått noe eller Altibox må ha litt mer redundans. en router bør ikke skape problemer i to regioner med mindre det er en konfig feil som spur ut inkorrekte routes etc. Er mulig de har en jobb å gkøre her ja. Lenke til kommentar
H3rman Skrevet 19. september 2022 Del Skrevet 19. september 2022 (endret) Selv bor jeg på Østlandet, har Viken fiber, men opplevde ingen problemer i går. Det kan være fordi jeg har satt opp at ruteren skal benytte egenvalgte DNS tjenere. Uansett hadde det vært interessant å få mer informasjon om hva som var grunnen til at så mange fikk problemer i går Endret 19. september 2022 av H3rman Lenke til kommentar
Herr Akkar Skrevet 19. september 2022 Del Skrevet 19. september 2022 Dette skjer ikke ofte for Altibox. Nå har jeg hatt Altibox i ganske mange år uten å oppleve noe uvarslet nedetid, heldigvis ikke nå heller. Og det går jo år mellom hver varslede nedetid. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå